4-in-1 Xylofoon en Hamerbank & Trekfiguur Walk-along & Hamster Bank Houten Cartoon Olifant Whack-A-Mole Speelgoed Pond Klop Hamster Ouder-kind Interactief Spel Geschenken Kinderen Vroeg Leren Educatief Puzzel

Let op: Als u in onze winkel (ViKids Global Toys) een bestelling plaatst voor meer dan 50 euro, krijgt u een gratis cadeautje.
Klik op het winkel ViKids Global Toys om het complete aanbod te zien van onze trendy educatief speelgoed!

Deze ruimtebesparende Houten Speelgoed Xylofoon en Hamerbank is ontworpen om te voorkomen dat overal speelgoed rondslingert en is zo 1,2,3 opgeruimd. Dit houten speelgoed beschikt over 3 verschillende spelletjes: Hamertje tik, Xylofoon en een Educatieve schuifpuzzel. Is de kleine verveeld met het ene spelletje? Draai het bankje simpelweg een kwartslag om en voilà, niet 1 maar 3 extra leuke spellen om uren plezier van te hebben!

Materiaal: hout.Als klassiek houten speelgoed met verschillende cijfers en kleuren worden geluiden gegenereerd die kinderen aanspreken.Eenvoudig in gebruik: inclusief acht haringen en een hamer. Als je klaar bent met het hameren van de haringen door de gaten, draai je het speeltje om en begin je opnieuw.Geweldige keuze voor jezelf of om cadeau te doen aan vrienden.Ontwikkelen van de belangrijkste zaken van de nourrissons en de verbetering van de coördinatie van het hoofd, de verbetering van de fijne motoriek, de verkenning van de praktijk van de praktijk.Kinderen kunnen hun hand-oog coördinatie en fijne motoriek verbeteren door met een hamer op hun arm te slaan. En elk onderdeel van ons speelgoed is goed gemaakt en tot in de perfectie geschuurd om ervoor te zorgen dat er geen ruwe randen zijn.

• EAN Barcode : 6972408665461

MWZ

Inhoud 4-in-1 Xylofoon en Hamerbank & Trekfiguur Walk-along & Hamster Bank Houten Cartoon Olifant Whack-A-Mole Speelgoed Pond Klop Hamster Ouder-kind Interactief Spel Geschenken Kinderen Vroeg Leren Educatief Puzzel
EAN 6972408665461
Sku 2646172
2022 - 0 - 2646172 Speelgoed vergelijken doe je hier!