4 stuks - A4 muziek posters onderbouw excl. lijst - juf bedankje bedankt juf met scanbaar spotify liedje bedankt voor - einde schooljaar kado - benen in de lucht

4 stuks unieke super stevige juffen posters voor de onderbouw kindjes, in A4 formaat 21x29,7CM. ZONDER LIJST! Zoek je een apart en persoonlijk cadeau voor de allerleukste en liefste juffen? Deze toffe juf posters zijn super origineel en weer eens wat anders dan anders want er zit muziek in verborgen. Dit poster cadeau wordt helemaal compleet geleverd met het een mooi scanbaar Spotify liedje. Super leuk als persoonlijk, uniek en origineel afscheids cadeau, om net even iets anders te geven aan de juffen bij het afscheid op school. Een hip cadeau voor de leukste juf als bedankje bij afscheid en voor het einde van het schooljaar, Geweldig om op te hangen of in te lijsten. Spotify wordt veel gebruikt door vele mensen in deze tijden, daarom zijn deze muziek posters hipper dan hip! De posters worden gedrukt op super stevig 350 grams papier. Prijs is per 4 stuks exclusief lijst.

Het te scannen liedje is: Kenny B - Bedankt voor alles | Beluister Hier > Uitleg scannen van het liedje:
Open Spotify | klik op zoeken | klik op | scan de code
Te scannen en te beluisteren door iedereen ook met gratis aanmelding - https://www.spotify.com/nl/free