4 stuks A4 muziek posters bedrijfsbedankjes bedankt voor je inzet - relatiegeschenken bedrijven cadeautjes - voor werknemers personeel medewerkers kant en klaar - simply the best Spotify song

Unieke team bedrijven personeels poster! Zoek je een apart en persoonlijk cadeau voor je medewerkers of collega`s op je werk? De toffe team posters van allerleileuks.nl zijn super origineel en aanpasbaar met de bedrijfsnaam. Een poster cadeau met daarop een aantal medewerkers en de tekst: bedankt voor je geweldige inzet. De poster wordt helemaal gaaf afgemaakt met een mooi scanbaar Spotify liedje: You`re simlpy the best. Super leuk als persoonlijk, uniek en origineel cadeau, om net even iets anders te geven. Een hip cadeau om je personeel even in het zonnetje te zetten. Geweldig om op te hangen of in te lijsten. Spotify wordt veel gebruikt door vele mensen in deze tijden, daarom zijn deze muziek posters hipper dan hip! Geef als relatie geschenk of bedrijfscadeautje een unieke poster aan je medewerkers. De posters worden gedrukt op super stevig 350 grams papier. Prijs is per 4 stuks exclusief lijst.

Het te scannen liedje is: Tina Turner - Symply the best | Beluister Hier > Uitleg scannen van het liedje:
Open Spotify | klik op zoeken | klik op | scan de code
Te scannen en te beluisteren door iedereen ook met gratis aanmelding - https://www.spotify.com/nl/free