Plaats een Review

4x Escape room voor kinderen – 8 t/m 12 jaar – Compleet draaiboek – Print zelf uit!

4x Escape room voor kinderen – 8 t/m 12 jaar – Compleet draaiboek – Print zelf uit!

4x escape room voor 1 tot 4 kinderen, ideaal om met het gezin te spelen of in meerdere groepjes. U ontvangt van ons een USB flashdrive met daarop 4 Escape rooms. Het enige dat u nog hoeft te doen is alle benodigdheden uitprinten.

  • Voor 1 - 4 spelers, ideaal om met het gezin te spelen of in groepjes.
  • Geschikt voor kinderen van 8 t/m 12 jaar
  • Wilt u de escape rooms gebruiken voor een kinderfeestje? Bij iedere escape room zit een leuke uitnodiging inbegrepen.

Hoe gaat het in zijn werk:

Om te ontsnappen gaan de spelers op zoek naar de 7 cijfers van een codeslot. Dit doen ze door alle puzzels en raadsels op te lossen. Iedere puzzel geeft één cijfer van de code. Alle antwoorden vinden de spelers in (de afbeelding van) het eiland, kelder, vliegtuig of de bioscoop. U speelt dit spel aan een tafel waarop het spelmateriaal gelegd kan worden, u heeft geen extra ruimte nodig. Elke escape room bevat andere raadsels en puzzels.

Aantal spelers en leeftijd:

Deze escape rooms zijn gemaakt voor 1-4 spelers maar zijn er meer spelers is dat geen probleem. Verdeel het aantal spelers in groepen en print voor iedere groep het spelmateriaal uit, kijk wie er als eerste kan ontsnappen. Beide escape rooms zijn geschikt voor kinderen van 8 t/m 12 jaar. De moeilijkheidsgraad kunt u zelf aanpassen.

Duur spel:

Afhankelijk van de leeftijd en de grootte van de groep hebben de spelers (per escape room) ongeveer 45 tot 60 minuten nodig om te ontsnappen.

Voorbereidingstijd:

Het spelmateriaal voor deze escape rooms kunt u zelf uitprinten en uitknippen. We verwachten dat u, (per escape room) niet meer dan 1.5 uur voorbereidingstijd nodig heeft.

U ontvangt van ons een USB flashdrive met daarop diverse PDF bestanden.

Inhoud per escape room:

  • Duidelijk draaiboek
  • Spelmateriaal escape room
  • Uitnodigingen

Hier moet u zelf voor zorgen:

  • Kleurenprinter
  • Schaar en plakband
  • Aantal pennen
  • Timer of eierwekker

LET OP: Dit is een digitaal product en er worden, op een USB flashdrive na, geen fysieke items naar u verzonden. De universele USB flashdrive is te openen op elke computer / laptop (niet geschikt voor telefoons). Zorg dat u een PDF lezer heeft geïnstalleerd om de bestanden te openen.

Verhaal escape room 1: “Ontsnap van het eiland”

Je bent aangespoeld op, wat lijkt, een onbewoond eiland. Het enige dat je aantreft is een brief, een kist met een slot erop, een hut en wat aangespoelde troep. Het is heet op het eiland en er is bijna geen voedsel te vinden. Je komt erachter dat in de kist een satelliettelefoon ligt waarmee je hulp kunt zoeken. Je moet de 7 cijfers van het slot vinden om de kist te kunnen openen. Het lijkt erop dat er aanwijzingen verstopt liggen op het eiland. Lukt het jou te ontsnappen van het eiland..........

Verhaal escape room 2: “Ontsnap uit de kelder”

Je ontvangt een uitnodiging om naar de kelder van je school te komen. De kelder wordt al jaren niet meer gebruikt en het is er vies, nat en koud. Er staat geen afzender op de uitnodiging maar wel een onduidelijke boodschap. Je bent benieuwd van wie de uitnodiging komt en gaat op zoek naar de kelder. Je gaat naar binnen en de deur valt achter je in het slot………je zit opgesloten!! Lukt het jou te ontsnappen uit de kelder…….

Verhaal escape room 1: “Ontsnap uit het vliegtuig”

Je wordt wakker in een vliegtuig dat duizenden meters boven de grond vliegt. Er is verder niemand in het vliegtuig en je probeert erachter te komen hoe je hier beland bent maar je weet het niet. Je loopt naar de cockpit, opent de deur en krijgt de schrik van je leven...... de cockpit is leeg! Je besluit op zoek te gaan naar de radio om contact te leggen met de dichtstbijzijnde vliegbasis maar de radio blijkt vergrendeld te zijn met een 7-cijferig codeslot. Er zit niets anders op dan op zoek te gaan naar de 7 cijfers van het slot maar waar vind je die?

Verhaal escape room 2: “Ontsnap uit de bioscoop”

Je bent op weg naar huis als je een oud gebouw passeert. Je weet dat hier vroeger een bioscoop zat. Er gaan geruchten dat er mensen zijn die na een bezoek aan deze bioscoop nooit zijn teruggekeerd. Je bent nieuwsgierig en besluit een kijkje te nemen. Je gaat naar binnen en ziet dat de bioscoop nog helemaal in gebruik is maar je ziet niemand. Dan hoor je de zware deuren achter je dichtslaan en het geratel van een ketting. Snel ren je terug en ziet dat de deuren vergrendeld zijn met een ketting en een slot. Hoe ga je hier uitkomen???

  • EAN Barcode : 9507886478547
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.

4x escape room voor 1 tot 4 kinderen, ideaal om met het gezin te spelen of in meerdere groepjes. U ontvangt van ons een USB flashdrive met daarop 4 Escape rooms. Het enige dat u nog hoeft te doen is alle benodigdheden uitprinten.

  • Voor 1 - 4 spelers, ideaal om met het gezin te spelen of in groepjes.
  • Geschikt voor kinderen van 8 t/m 12 jaar
  • Wilt u de escape rooms gebruiken voor een kinderfeestje? Bij iedere escape room zit een leuke uitnodiging inbegrepen.

Hoe gaat het in zijn werk:

Om te ontsnappen gaan de spelers op zoek naar de 7 cijfers van een codeslot. Dit doen ze door alle puzzels en raadsels op te lossen. Iedere puzzel geeft één cijfer van de code. Alle antwoorden vinden de spelers in (de afbeelding van) het eiland, kelder, vliegtuig of de bioscoop. U speelt dit spel aan een tafel waarop het spelmateriaal gelegd kan worden, u heeft geen extra ruimte nodig. Elke escape room bevat andere raadsels en puzzels.

Aantal spelers en leeftijd:

Deze escape rooms zijn gemaakt voor 1-4 spelers maar zijn er meer spelers is dat geen probleem. Verdeel het aantal spelers in groepen en print voor iedere groep het spelmateriaal uit, kijk wie er als eerste kan ontsnappen. Beide escape rooms zijn geschikt voor kinderen van 8 t/m 12 jaar. De moeilijkheidsgraad kunt u zelf aanpassen.

Duur spel:

Afhankelijk van de leeftijd en de grootte van de groep hebben de spelers (per escape room) ongeveer 45 tot 60 minuten nodig om te ontsnappen.

Voorbereidingstijd:

Het spelmateriaal voor deze escape rooms kunt u zelf uitprinten en uitknippen. We verwachten dat u, (per escape room) niet meer dan 1.5 uur voorbereidingstijd nodig heeft.

U ontvangt van ons een USB flashdrive met daarop diverse PDF bestanden.

Inhoud per escape room:

  • Duidelijk draaiboek
  • Spelmateriaal escape room
  • Uitnodigingen

Hier moet u zelf voor zorgen:

  • Kleurenprinter
  • Schaar en plakband
  • Aantal pennen
  • Timer of eierwekker

LET OP: Dit is een digitaal product en er worden, op een USB flashdrive na, geen fysieke items naar u verzonden. De universele USB flashdrive is te openen op elke computer / laptop (niet geschikt voor telefoons). Zorg dat u een PDF lezer heeft geïnstalleerd om de bestanden te openen.

Verhaal escape room 1: “Ontsnap van het eiland”

Je bent aangespoeld op, wat lijkt, een onbewoond eiland. Het enige dat je aantreft is een brief, een kist met een slot erop, een hut en wat aangespoelde troep. Het is heet op het eiland en er is bijna geen voedsel te vinden. Je komt erachter dat in de kist een satelliettelefoon ligt waarmee je hulp kunt zoeken. Je moet de 7 cijfers van het slot vinden om de kist te kunnen openen. Het lijkt erop dat er aanwijzingen verstopt liggen op het eiland. Lukt het jou te ontsnappen van het eiland..........

Verhaal escape room 2: “Ontsnap uit de kelder”

Je ontvangt een uitnodiging om naar de kelder van je school te komen. De kelder wordt al jaren niet meer gebruikt en het is er vies, nat en koud. Er staat geen afzender op de uitnodiging maar wel een onduidelijke boodschap. Je bent benieuwd van wie de uitnodiging komt en gaat op zoek naar de kelder. Je gaat naar binnen en de deur valt achter je in het slot………je zit opgesloten!! Lukt het jou te ontsnappen uit de kelder…….

Verhaal escape room 1: “Ontsnap uit het vliegtuig”

Je wordt wakker in een vliegtuig dat duizenden meters boven de grond vliegt. Er is verder niemand in het vliegtuig en je probeert erachter te komen hoe je hier beland bent maar je weet het niet. Je loopt naar de cockpit, opent de deur en krijgt de schrik van je leven...... de cockpit is leeg! Je besluit op zoek te gaan naar de radio om contact te leggen met de dichtstbijzijnde vliegbasis maar de radio blijkt vergrendeld te zijn met een 7-cijferig codeslot. Er zit niets anders op dan op zoek te gaan naar de 7 cijfers van het slot maar waar vind je die?

Verhaal escape room 2: “Ontsnap uit de bioscoop”

Je bent op weg naar huis als je een oud gebouw passeert. Je weet dat hier vroeger een bioscoop zat. Er gaan geruchten dat er mensen zijn die na een bezoek aan deze bioscoop nooit zijn teruggekeerd. Je bent nieuwsgierig en besluit een kijkje te nemen. Je gaat naar binnen en ziet dat de bioscoop nog helemaal in gebruik is maar je ziet niemand. Dan hoor je de zware deuren achter je dichtslaan en het geratel van een ketting. Snel ren je terug en ziet dat de deuren vergrendeld zijn met een ketting en een slot. Hoe ga je hier uitkomen???

Merk

Speurfactory

Inhoud 4x Escape room voor kinderen – 8 t/m 12 jaar – Compleet draaiboek – Print zelf uit!
Introductie jaar 2021
Leeftijd
EAN 9507886478547
Sku 3057284
2022 - 0 - 3057284 Speelgoed vergelijken doe je hier!