Plaats een Review

Assessment en Cursus Klantgerichtheid

Assessment en Cursus Klantgerichtheid

Het online Assessment en cursus Klantgerichtheid is een vragenlijst gebaseerd op verschillende modellen van klantgericht denken & handelen (o.a. Zeithawl, Parasuraman & Berry, Shaw en Kottler).

Goede service naar klanten is belangrijk voor elke organisatie. Of je nou verkoper bent of vertegenwoordiger, of je bij een commercieel bedrijf werkt of bij de overheid; deze cursus is geschikt voor iedereen die met klanten te maken heeft. Na het volgen van deze online cursus en zelftest heb je inzicht in je eigen klantgerichtheid en weet je wat je kunt doen om klantgerichter te werk te gaan.

Uiteindelijke doel in klantgerichtheid is het hebben van tevreden klanten die loyaal zijn aan de organisatie. Om concreet en realistisch inhoud te geven aan het begrip klantgerichtheid, kun je jezelf de onderstaande twee vragen stellen:

Op welke wijze laat ik mijn klantgerichtheid zien?
Wat merkt mijn (interne en/of externe) klant van mijn klantgerichte houding of gedrag?
Aan de hand van je antwoorden worden je scores afgezet tegen een benchmarkgroep waardoor je zicht krijgt op de belangrijkste competenties in klantgericht denken en handelen.

De vragenlijst bestaat uit 65 stellingen;
Het invullen duurt ongeveer 20 minuten;
Je dient de vragenlijst in één keer in te vullen.
Het behouden van een klant is makkelijker dan het binnenhalen van een nieuwe klant. Klantgerichtheid is erg belangrijk in een tijd waarin alles om de klant draait. Deze cursus helpt je je klantgerichtheid te verbeteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn: klantbewustzijn/mensgerichtheid, resultaatgerichtheid, creativiteit, overtuigingskracht, luisteren, inlevingsvermogen en ondernemend gedrag. De cursus begint met een zelftest die inzicht geeft in hoe jouw klantgerichtheid getypeerd kan worden. Na het afronden van de zelftest krijg je toegang tot de bijbehorende cursus die verdieping biedt en handvatten geeft om zelf aan de slag te gaan. Deze cursus bestaat uit drie delen:

de klant is koning
de praktijk en testen van eigen stijl
het maken van een verbeterplan
De totale studieduur van Assessment en de cursus is 8 uur.

  • EAN Barcode : 7426845044253
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
Het online Assessment en cursus Klantgerichtheid is een vragenlijst gebaseerd op verschillende modellen van klantgericht denken & handelen (o.a. Zeithawl, Parasuraman & Berry, Shaw en Kottler).

Goede service naar klanten is belangrijk voor elke organisatie. Of je nou verkoper bent of vertegenwoordiger, of je bij een commercieel bedrijf werkt of bij de overheid; deze cursus is geschikt voor iedereen die met klanten te maken heeft. Na het volgen van deze online cursus en zelftest heb je inzicht in je eigen klantgerichtheid en weet je wat je kunt doen om klantgerichter te werk te gaan.

Uiteindelijke doel in klantgerichtheid is het hebben van tevreden klanten die loyaal zijn aan de organisatie. Om concreet en realistisch inhoud te geven aan het begrip klantgerichtheid, kun je jezelf de onderstaande twee vragen stellen:

Op welke wijze laat ik mijn klantgerichtheid zien?
Wat merkt mijn (interne en/of externe) klant van mijn klantgerichte houding of gedrag?
Aan de hand van je antwoorden worden je scores afgezet tegen een benchmarkgroep waardoor je zicht krijgt op de belangrijkste competenties in klantgericht denken en handelen.

De vragenlijst bestaat uit 65 stellingen;
Het invullen duurt ongeveer 20 minuten;
Je dient de vragenlijst in één keer in te vullen.
Het behouden van een klant is makkelijker dan het binnenhalen van een nieuwe klant. Klantgerichtheid is erg belangrijk in een tijd waarin alles om de klant draait. Deze cursus helpt je je klantgerichtheid te verbeteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn: klantbewustzijn/mensgerichtheid, resultaatgerichtheid, creativiteit, overtuigingskracht, luisteren, inlevingsvermogen en ondernemend gedrag. De cursus begint met een zelftest die inzicht geeft in hoe jouw klantgerichtheid getypeerd kan worden. Na het afronden van de zelftest krijg je toegang tot de bijbehorende cursus die verdieping biedt en handvatten geeft om zelf aan de slag te gaan. Deze cursus bestaat uit drie delen:

de klant is koning
de praktijk en testen van eigen stijl
het maken van een verbeterplan
De totale studieduur van Assessment en de cursus is 8 uur.
Merk

ZK-Academie

Inhoud Assessment en Cursus Klantgerichtheid
Introductie jaar 2018
Leeftijd
EAN 7426845044253
Sku 899987
2022 - 0 - 899987 Speelgoed vergelijken doe je hier!