Best of Denda Games 12 - 5 PACK - Windows

COMMITTED: MYSTERY AT SHADY PINES

Ontrafel de waarheid achter de bizarre experimenten van de dokter in Committed.Je wordt vastgebonden aan het bed wakker in een verlaten ziekenhuis. Zoek een manier om de patiënten te redden, maak een einde aan de waanzinnige praktijken van de psychotische dokter en ontsnap voor het te laat is. Ga op onderzoek uit in Shady Pines en los uitdagende minigames op in dit meesterlijke zoek-en-vind spel!

FICTION FOXERS: ADVENTURES IN WONDERLAND

Red Alice en heel Wonderland! Zoek naar verborgen voorwerpen, los puzzels op en speel minigames als je Alice tijdens haar avonturen in Wonderland begeleidt.Ontmoet klassieke personages als het witte konijn, de kolderkat en de hartenkoningin, maar kijk uit voor de beruchte Illiterati - een kwaadaardige organisatie die alle fantasieboeken wil vernietigen.

COOKING ACADEMY 2: WORLD CUISINE

Cooking Academy 2 plaatst je achter het fornuis van restaurants uit de hele wereld.Van Chinese ribbetjes tot Mexicaanse tamales en Japans sushi. Leer 60 verschillende recepten uit acht verschillende landen te koken!Leer interessante weetjes over het eten terwijl je nieuwe vaardigheden en minigames onder de knie probeert te krijgen als foodprocessors, mixers, koelkastplundering en nog veel meer!

WORLD MOSAICS 4

Alle tentoonstellingen zijn volledig verwoest! Reis terug in de tijd en los beeldpuzzels op om de verloren artefacten te herstellen. Bezoek de tombe van de farao, de zijden weg, Stonehenge en 11 andere prachtige puzzel locaties tijdens het restaureren van het Atlantis Wereldmuseum!World Mosaics 4 is een prachtig spel in deze succesvolle puzzel serie!

FICTION FIXERS: THE CURSE OF OZ

Bescherm Dorothy en Toto tijdens hun reis door Oz en help hen een weg terug te vinden naar hun huis in Kansas. Werk samen met de vogelverschrikker, blikken man en de leeuw en bundel jullie krachten om grote obstakels te overwinnen. Het is aan jou om Dorothy en het land Oz te redden in dit avontuurlijke spel vol puzzels waarbij je op zoek moet gaan naar verborgen voorwerpen!

SYSTEEMEISENBesturingssysteem:

Windows XP/Vista/7Processor:1GHz

Geheugen:1024 MB RAM