dat in dat men zogenaamde gedragscode invoert.
De Cursus SocialMedia en Gedragscodes toont ook dat er buiten die geschreven gedragscodes het nodige over ‘goed gedrag op internet’ gemeld kan worden.
Het doel van een socialmedia en gedragscode is om duidelijkheid te geven over waar u bij het gebruik van socialmedia op dient te letten. Socialmedia is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen. Inhoud (tekst, beelden, video’s) wordt gezamenlijk gemaakt, aangepast, besproken en doorgestuurd. Elke gebruiker kan actief deelnemen aan dialogen, discussies en andere vormen van interactie. Steeds meer medewerkers maken gebruik van social media, zoals Twitter, Hyves, Facebook, LinkedIn, Slideshare, Youtube.
Een introductie tot de invoering van gedragscode bij socialmedia. De cursus gaat zowel over de geschreven als ongeschreven regels.
Studieduur: 1 uur
Merk |
ZK-Academie |
Inhoud |
Cursus SocialMedia en Gedragscodes |
Introductie jaar |
2018 |
Leeftijd |
|
EAN |
7426845042044 |
Sku |
895927 |