Plaats een Review

Digikidz leesrom Groep 3 en 4

Digikidz leesrom Groep 3 en 4

De DigiKidz LeesRom groep 3/4 is gemaakt voor het oefenen van de eerste stappen op het gebied van het begrijpend lezen. Daarbij is ervoor gekozen de nadruk te leggen op het begrijpen, zodat het technische aspect van het lezen bij de oefeningen niet in de weg hoeft te staan. De oefeningen op het eerste niveau zijn toegankelijk voor kinderen die nog niet of nauwelijks kunnen lezen.

SnipperSpel: Je ziet een verhaaltje met een gat erin. Kies het goede stukje en plak het in het verhaal.
ZinvulSpel: Er is een woord verdwenen uit het verhaal. Klik op het woord waarvan jij denkt dat het in het verhaal hoort te staan.
OntwarTaal: Er zijn een paar woorden uit het verhaal gevallen. Zet ze op de goede plek terug.
LeugenSpel: Is de zin die onder het verhaal staat waar of niet waar?
LegPuzzel: Leg de stukjes van het verhaal weer op de goede plek.
NamenSpel: Kies de goede naam voor het verhaaltje.
SorteerSpel: De zinnen van twee verhaaltjes zijn verwisseld. Zet de zinnen van het verhaal weer goed onder elkaar.
LeesRace: Bij elk verhaaltje krijg je een vraag. Kies het goede antwoord. Doe dat zo snel je kunt, maar maak geen fouten want foute antwoorden kosten tijd., jeugdsoftware, informatie taal

  • EAN Barcode : 9789022944844
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
De DigiKidz LeesRom groep 3/4 is gemaakt voor het oefenen van de eerste stappen op het gebied van het begrijpend lezen. Daarbij is ervoor gekozen de nadruk te leggen op het begrijpen, zodat het technische aspect van het lezen bij de oefeningen niet in de weg hoeft te staan. De oefeningen op het eerste niveau zijn toegankelijk voor kinderen die nog niet of nauwelijks kunnen lezen.

SnipperSpel: Je ziet een verhaaltje met een gat erin. Kies het goede stukje en plak het in het verhaal.
ZinvulSpel: Er is een woord verdwenen uit het verhaal. Klik op het woord waarvan jij denkt dat het in het verhaal hoort te staan.
OntwarTaal: Er zijn een paar woorden uit het verhaal gevallen. Zet ze op de goede plek terug.
LeugenSpel: Is de zin die onder het verhaal staat waar of niet waar?
LegPuzzel: Leg de stukjes van het verhaal weer op de goede plek.
NamenSpel: Kies de goede naam voor het verhaaltje.
SorteerSpel: De zinnen van twee verhaaltjes zijn verwisseld. Zet de zinnen van het verhaal weer goed onder elkaar.
LeesRace: Bij elk verhaaltje krijg je een vraag. Kies het goede antwoord. Doe dat zo snel je kunt, maar maak geen fouten want foute antwoorden kosten tijd., jeugdsoftware, informatie taal
Merk

A.W. Bruna LeV.

Inhoud Digikidz leesrom Groep 3 en 4
Introductie jaar 2018
Leeftijd
EAN 9789022944844
Sku 1147374
2022 - 0 - 1147374 Speelgoed vergelijken doe je hier!