Digitale Kindercamera - Speelgoed camera incl 32 GB + SD kaart - Vlog en Selfie camera- Kids camera - Blauwe Camera voor Kinderen - Digitale Camera Ingebouwde Games 2.0 Inch 1200W X5S - Fototoestel Extra Veilig - Digitale Vlogcamera Kids/Kinderen

Ben jij op zoek naar een leuke digitale kindercamera? Zoek niet langer, want de Kindercamera 32GB is het perfecte cadeau voor kinderen van 3 t/m 12 jaar. Speciaal ontwikkeld voor kinderen, om op spelende wijze, de creatieve ontwikkeling en het leervermogen te stimuleren. De kindercamera is een cadeau voor kinderen (tussen 3 en 14 jaar. Deze camera geeft een boost aan de creativiteit van elk kind. Laat je kind eindeloos genieten!

Upgrade digitale kinder & videocamera: Deze multifunctionele digitale kindercamera is een baanbrekende voorgangercamera met pixelarme en beschikt over een HD-lens voor en achter. De camera ondersteunt de opname van taal, video en foto`s, serieopnames en time-lapjes, om aan alle soorten eisen in verschillende situaties te voldoen. Ingebouwde puzzelspellen brengen kinderen meer plezier. De camera is uitgerust met een 2.0 inch IPS HD-scherm.

Multifunctie: Naast het opnemen van foto`s, opnemen en afspelen biedt de upgrade van de nieuwe kindercamera`s nog meer functies zoals serieopnames, tijd-opnames, 4 filtereffecten en de kindercamera wordt ook geleverd met drie ingebouwde denkspellen (Sokoban, Gluttonous Snake & Tetri)

Makkelijk oplaadbaar: De kindercamera heeft een ingebouwde 600mAh-batterij en is opgeladen binnen 3-5 uur. Werktijd kan oplopen tot 3-4 uur.

Veiligheid voor kinderen: De Digitale videocamera heeft een zachte siliconen hoes van voedingskwaliteit, comfortabel handgevoel en anti-drop. Tevens heeft deze geweldige camera een ingebouwde, meerdere schattige cartoonfotolijsten, waardoor het maken van foto`s nog leuker wordt. De camera is gebruiksvriendelijk en duidelijk voor de kids. De camera doet geen pijn aan de ogen van de kinderen.

Hoge kwaliteit: deze draagbare slimme camera is klein en het ontwerp is zeer eenvoudig mee te nemen. Speciaal ontwikkeld voor kinderen, eenvoudige toetsen, eenvoudig te bedienen, kinderen kunnen het zelf bedienen. Hoogwaardig ABS-materiaal van fijn vakmanschap is sterk en taai, slijtvast, krasbestendig, veilig en veilig.

• EAN Barcode : 9503145469257

NYZ

Inhoud Digitale Kindercamera - Speelgoed camera incl 32 GB + SD kaart - Vlog en Selfie camera- Kids camera - Blauwe Camera voor Kinderen - Digitale Camera Ingebouwde Games 2.0 Inch 1200W X5S - Fototoestel Extra Veilig - Digitale Vlogcamera Kids/Kinderen
EAN 9503145469257
Sku 4417151
2022 - 0 - 4417151 Speelgoed vergelijken doe je hier!