Dinosaurus Kaart 23 speelgoed -Kids Racing Track Car Set - Jurassic Dinosaur World Games - Geschenken - Educatief leren speelgoed - Meisjes Jongens Speelgoed - Verjaardagscadeau

Realistisch dinosaurusspeelgoed: met realistische details en kleuren, dus het kan handig zijn als educatief speelgoed om verschillende soorten dinosaurussen te leren kennen. Betere kwaliteit: alle dinosaurussen hebben een realistisch uiterlijk zonder scherpe randen waardoor kinderen veilig kunnen spelen. Bovendien zijn ze allemaal gemaakt van duurzame, niet-giftige en BPA-vrije plastic materialen om duurzaamheid, levendige kleuren en geweldige textuur te garanderen. EINDELOOS PLEZIER MET DRAAIEN EN BUIGEN RAILS: Het slimme en creatieve ontwerp maakt deze slotcar-tracks eenvoudig te monteren tot verschillende baanvormen, zoals in cirkels klikken om ervoor te zorgen dat de speelgoedauto achteruit rolt. Dit creatieve baanspeelgoed verbetert de fijne motoriek en oog-handcoördinatie van je kinderen. Perfect cadeau: prachtige geschenkdoosverpakking. Een verleidelijk cadeau voor dinosaurusfans. Ideaal cadeau voor kamerdecoratie, verjaardagsfeest met dinosaurusthema, Kerstmis, Halloween of andere feesten.

• EAN Barcode : 9505851125717

DBEEP

Inhoud Dinosaurus Kaart 23 speelgoed -Kids Racing Track Car Set - Jurassic Dinosaur World Games - Geschenken - Educatief leren speelgoed - Meisjes Jongens Speelgoed - Verjaardagscadeau