Dinosaurus Schiet Spel – Dinosaurus speelgoed – Dino – Kinderspeelgoed – Speelgoedpistool – Schiet Spel – Elektronisch Doelwit – 10 Foamballen

Speciaal voor de grote fans van dinosaurussen maar ook voor ieder die van een kindvriendelijk schietspel houdt. Gegarandeerd urenlang speel plezier met het dinosaurus schietspel!

Voor dichtbij of veraf, het dinosaurus schietspel kan tot een bereik van wel 8 meter worden gedaan! De 10 inbegrepen foamballen zijn gemaakt van veilige en kleurrijke materialen. Urenlang plezier door met het speelgoedpistool te scoren door in de bek van de dinosaurus te schieten. Test je schiet skills met 7 foamballen tegelijk in de loop, de veiligheidsbril om je ogen te kunnen beschermen en het doelwit waarbij de score digitaal wordt weergegeven!

et de 10 foamballen en de mogelijkheid om 7 tegelijk in het kinder pistool te kunnen laden kun je gemakkelijk achter elkaar schieten. Soepel en snel, hou je doelwit in de gaten en schiet zodra je goed hebt gericht! Een avontuurlijk en gaaf spel om te krijgen maar ook om weg te geven. Feestdagen of verjaardagen in het zicht? Verras de ander en kies voor het dinosaurus schiet spel en het plezier word je gegarandeerd!

Speel om de beurt met een vriendje of vriendinnetje of speel in je eentje. Daag uit en win!

Voordelen van het dinosaurus kinderschietspel

• Schieten met een bereik tot 8 meter
  • Veilige en kleurrijke materialen
  • Digitaal scorebord
  • Eenvoudig in gebruik
  • Draagt bij aan de ontwikkeling van verschillende skills
  • Multiplayer interactie mogelijk
  • Gegarandeerd urenlang plezier!

Schieten vanaf een lange afstand

Tot een bereik van wel 8 meter van het doelwit kun je een poging doen om te schieten! De

Foamballen moeten in de bek van de dinosaurus komen. Wordt dit te gemakkelijk? Kies dan voor wat extra uitdaging door verder van het doelwit af te staan of andere attributen toe te voegen aan het speelveld.

Veilige en kleurrijke materialen

De foamballen hebben een sponzige structuur zonder harde materialen. Hierdoor zijn de foamballen erg kindvriendelijk maar ook veilig in gebruik. De foamballen hebben niet genoeg kracht om een mooie vaas om te schieten, hierdoor kan het spel voor zowel binnen als buiten veilig worden gebruikt. De inbegrepen veiligheidsbril beschermt de ogen en kan door zowel jongens als meisjes gebruikt worden. Geen saaie éénkleurige schietballen of darts in tegenstelling tot de andere schiet spellen. De kleurrijke materialen geven nóg meer speelplezier!

Digitaal scoreboard en werking

Het doelwit, de dinosaurus, bevat een digitaal scorebord waarop de score wordt weergegeven. De telling wordt eenvoudig bijgehouden en is gemakkelijk te gebruiken door kinderen en eenvoudig in zijn gebruik. De schietbal wordt in de bek van de dinosaurus geschoten en kan aan de achterkant er weer worden uitgehaald via een klepje die wordt geopend.

Ontwikkeling

Het dinosaurus schietspel is uitstekend voor de ontwikkeling van bepaalde skills. Tijdens het spel moet je goed concentreren, tactisch nadenken en focus houden voor je doelwit. Ook kan het zo zijn dat kinderen het spel samen spelen, dit is erg bevorderend voor de algehele samenwerking. Door dit schietspel te spelen kunnen skills worden verbeterd en wordt er bijgedragen op een positieve manier aan de ontwikkeling van het kind.

Talloze redenen om het dinosaurus schietspel te kopen of cadeau te geven. Geen verveling meer maar urenlang druk in de weer met het doelwit en het behalen van een zo hoogst mogelijke score. Veel speel plezier voor binnen en buiten, in je eentje óf met een ander! Een fantastisch cadeau om te geven voor feest- en verjaardagen, verras de ander met dit gave kinder schietspel!

Bestel het dinosaurus schiet spel en ga het avontuur aan! Daag jezelf uit of een ander en ontwikkel je schiet skills!

• EAN Barcode : 7423319138166

• Schieten met een bereik tot 8 meter