Drinking Roulette Drankspel - Roulette Drinking Game - Luxe Cadeauverpakking - Incl. 16 Shotglaasjes

Met het Roulette Drankspel van Starman wordt het volgende feestje op zeker een succes! Het spel wordt geleverd met 16 shotglaasjes, dit zorgt ervoor dat het spel gespeeld kan worden door 2 tot 16 personen. Hierdoor ben jij ervan verzekerd dat je met een kleine of grote groep altijd een leuk drankspel beschikbaar hebt! Dus draai het wiel, en neem een lekker shotje!

De bedoeling van Drinking Roulette is dat je de glaasjes vult met een drankje naar keuze. Elk glaasje is voorzien van twee of drie nummertjes. Draai aan het roulettewiel, is jouw nummertje gevallen? Dan moet je een shotje nemen uit het glas waar het nummertje op staat. Wanneer het glaasje echter al leeg is hoef je geen shotje te nemen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de glaasjes telkens bij te vullen, dat kun je helemaal zelf bepalen. Het roulette drankspel wordt extra spannend wanneer je er enkele rare of vieze drankjes verstopt tussen de glaasjes, om zo het spel nóg spannender te maken!

Redenen om te kiezen voor de Drinking Roulette:

• Gegarandeerd een gezellige avond
  • Wordt geleverd met 16 glazen shot glaasjes