Een spannende speur-escape organiseert u makkelijk zelf met dit complete draaiboek. Het enige dat u nog hoeft te doen is alle benodigdheden uitprinten. U ontvangt van ons een USB Flashdrive met daarop diverse PDF bestanden.
Verhaal: De politie van Botteldorp staat voor een groot mysterie. In het rustige dorpje gebeuren vreemde dingen. Zo is de kampioensbeker van FC de Goalmakers gestolen, de diamanten van mevrouw Flamant zijn verdwenen, de kippen van boer Knol leggen geen eieren meer, of iemand heeft ze meegenomen en de voordeur van Dokter Groen is roze geschilderd.
Politieagent Wout Kop zit met de handen in het haar. Hij wil deze zaak natuurlijk tot op de bodem uitzoeken. Hij wil weten wie de dader is én waar de verdwenen spullen zijn.
Helpen jullie mee dit mysterie oplossen? Wout Kop vraagt jullie eerst een kijkje te nemen in een leegstaand huis in Botteldorp..........
Wat is een speur-escape en hoe gaat het in zijn werk?
De spelers starten dit avontuur in een escape room. Ze kunnen de escape room alléén verlaten als ze de sleutel te pakken krijgen van de uitgang. Dit lukt als ze de 3 cijfers van het slot vinden. Daarna gaan de spelers tijdens een speurtocht op zoek naar aanwijzingen om zo de dader en de verdwenen spullen te vinden.
Voor de speurtocht moet een route uitgezet worden waarlangs de pijlen en puzzelkaarten opgehangen worden. Voor de escape room heeft u één kamer/ruimte nodig.
U ontvangt van ons een USB Flashdrive met daarop diverse PDF bestanden:
Inhoud:
Hier moet u zelf voor zorgen:
Leeftijd: Deze speur-escape is geschikt voor kinderen van 8 t/m 11 jaar.
Duur speurtocht: u kunt voor de speurtocht 1 tot 1.5 uur aanhouden, gebaseerd op een route van 3 tot 3.5 km wat een haalbare afstand is voor deze leeftijd.
Duur escape room: Er zit geen tijdslimiet aan de escape room. Afhankelijk van de leeftijd en de grootte van de groep verwachten we dat de kinderen +/- 20 minuten nodig hebben om uit de escape room te ontsnappen.
Aantal kinderen: Om iedereen betrokken te houden raden we aan deze speur-escape met niet meer dan 8 kinderen te spelen.
Voorbereidingstijd:
Alle onderdelen voor deze speur-escape kunt u zelf uitprinten en uitknippen. Voor de speurtocht moet een route uitgezet worden waarlangs de pijlen en opdrachtkaarten opgehangen worden. Er moet een kamer/ruimte klaargemaakt worden waar de spelers de escape room kunnen spelen. Deze ruimte moet afsluitbaar zijn met een sleutel. Buiten het uitzetten van de route en het klaar maken van de escape room verwachten wij dat u (inclusief printen en uitknippen) niet meer dan 4 uur voorbereidingstijd nodig heeft. Wij raden u aan het draaiboek aandachtig te lezen, hierin staan de voorbereidingen duidelijk beschreven.
LET OP: Dit is een digitaal product en er worden, op een USB flashdrive na, geen fysieke items naar u verzonden. De universele USB flashdrive is te openen op elke computer / laptop (niet geschikt voor telefoons). Zorg dat u een PDF lezer heeft geïnstalleerd om de bestanden te openen.
Dit product is niet meer leverbaar. |
Een spannende speur-escape organiseert u makkelijk zelf met dit complete draaiboek. Het enige dat u nog hoeft te doen is alle benodigdheden uitprinten. U ontvangt van ons een USB Flashdrive met daarop diverse PDF bestanden.
Verhaal: De politie van Botteldorp staat voor een groot mysterie. In het rustige dorpje gebeuren vreemde dingen. Zo is de kampioensbeker van FC de Goalmakers gestolen, de diamanten van mevrouw Flamant zijn verdwenen, de kippen van boer Knol leggen geen eieren meer, of iemand heeft ze meegenomen en de voordeur van Dokter Groen is roze geschilderd.
Politieagent Wout Kop zit met de handen in het haar. Hij wil deze zaak natuurlijk tot op de bodem uitzoeken. Hij wil weten wie de dader is én waar de verdwenen spullen zijn.
Helpen jullie mee dit mysterie oplossen? Wout Kop vraagt jullie eerst een kijkje te nemen in een leegstaand huis in Botteldorp..........
Wat is een speur-escape en hoe gaat het in zijn werk?
De spelers starten dit avontuur in een escape room. Ze kunnen de escape room alléén verlaten als ze de sleutel te pakken krijgen van de uitgang. Dit lukt als ze de 3 cijfers van het slot vinden. Daarna gaan de spelers tijdens een speurtocht op zoek naar aanwijzingen om zo de dader en de verdwenen spullen te vinden.
Voor de speurtocht moet een route uitgezet worden waarlangs de pijlen en puzzelkaarten opgehangen worden. Voor de escape room heeft u één kamer/ruimte nodig.
U ontvangt van ons een USB Flashdrive met daarop diverse PDF bestanden:
Inhoud:
Hier moet u zelf voor zorgen:
Leeftijd: Deze speur-escape is geschikt voor kinderen van 8 t/m 11 jaar.
Duur speurtocht: u kunt voor de speurtocht 1 tot 1.5 uur aanhouden, gebaseerd op een route van 3 tot 3.5 km wat een haalbare afstand is voor deze leeftijd.
Duur escape room: Er zit geen tijdslimiet aan de escape room. Afhankelijk van de leeftijd en de grootte van de groep verwachten we dat de kinderen +/- 20 minuten nodig hebben om uit de escape room te ontsnappen.
Aantal kinderen: Om iedereen betrokken te houden raden we aan deze speur-escape met niet meer dan 8 kinderen te spelen.
Voorbereidingstijd:
Alle onderdelen voor deze speur-escape kunt u zelf uitprinten en uitknippen. Voor de speurtocht moet een route uitgezet worden waarlangs de pijlen en opdrachtkaarten opgehangen worden. Er moet een kamer/ruimte klaargemaakt worden waar de spelers de escape room kunnen spelen. Deze ruimte moet afsluitbaar zijn met een sleutel. Buiten het uitzetten van de route en het klaar maken van de escape room verwachten wij dat u (inclusief printen en uitknippen) niet meer dan 4 uur voorbereidingstijd nodig heeft. Wij raden u aan het draaiboek aandachtig te lezen, hierin staan de voorbereidingen duidelijk beschreven.
LET OP: Dit is een digitaal product en er worden, op een USB flashdrive na, geen fysieke items naar u verzonden. De universele USB flashdrive is te openen op elke computer / laptop (niet geschikt voor telefoons). Zorg dat u een PDF lezer heeft geïnstalleerd om de bestanden te openen.
Merk | Speurfactory |
Inhoud | Escape room + speurtocht voor kinderen – Het mysterie van Botteldorp – kinderfeestje - 8 t/m 11 jaar – compleet draaiboek – Print zelf uit! |
Introductie jaar | 2021 |
Leeftijd | |
EAN | 9507974761728 |
Sku | 3445085 |