Haynes bouwpakket retro memory game

Haynes bouwpakket retro memory game

Perfect voor de retro-gamefan, je kunt nu je eigen klassieke elektronische geheugenspel bouwen met Haynes Build Your Own Memory Game Kit!

Eenvoudig te monteren, inclusief alle componenten en relevante bedrading. De Haynes Build Your Own Memory Game Kit is geschikt voor kinderen van 14 jaar en ouder en is het perfecte startersproject voor beginnende ingenieurs. De Memory game kit kan dienen als een prachtig leermiddel voor mensen die van elektronica houden en die graag willen weten hoe ze werken. Een ideaal geschenk voor jonge beginnende bouwers en iedereen die geinteresseerd is in elektronica!

Geef uw grijze cellen een training! Bouw je eigen versie van het klassieke patroon-volgende spel. Eenmaal geassembleerd, speel je tegen de computer door de juiste volgorde van knipperende lichten en geluid te herhalen. Hoe verder je komt, hoe moeilijker de uitdaging wordt! Deze eenvoudige maar uitdagende klassieke puzzel test je geheugen en reflexen beter dan ooit tevoren. Gehuisvest in een kartonnen fotodoos die je terugvoert naar de jaren 1970.

Je hebt geen soldeer nodig om uw eigen elektronische geheugenspel te maken.

Haynes is een direct herkenbaar klassiek Brits merk dat nu zijn naam heeft te danken aan een reeks elektronische modelbouwpakketten. Elke kit bevat alle componenten die nodig zijn om uw eigen versie van klassieke elektronische apparaten te maken en wordt geleverd met een duidelijke en beknopte handleiding in de stijl van een Haynes-handleiding.

• EAN Barcode : 4019631670540

Haynes

Inhoud Haynes bouwpakket retro memory game