Interactieve Muziek Carrousel - Projector met Geluid

Deze originele trommel zal elke peuter aanspreken. Het is gemaakt als een circuscarrousel met pony`s. Na het aanzetten van de muziekdoos gaat een licht in verschillende kleuren branden en beginnen de paarden in een cirkel te draaien. Op de hoes zitten knoppen, bij aanraking hoort uw kind instrumenten of dieren. Om de modus te wijzigen, drukt u gewoon op de knop met een pijl. Het speelgoed is ook een geweldige nachtlamp en projector in één. Hierdoor kan de baby rustig in slaap vallen.

MULTIFUNCTIONEEL - de muziekdoos heeft ook een educatieve functie. Naast plezier hebben tijdens het gebruik van de carrousel, leert het kind de geluiden van instrumenten en dieren te herkennen. Bovendien heeft het veel knoppen die het plezier zullen diversifiëren. Na het indrukken van een noot horen we 9 bekende melodielijnen. Wanneer een kind een van de met cijfers gemarkeerde knoppen aanraakt, hoort hij een instrument of een dier, afhankelijk van de geselecteerde modus met een pijl. De muziekdoos heeft ook een volumeregeling, zodat je hem zowel overdag als `s nachts kunt gebruiken.

• EAN Barcode : 6011632876899

LEAN TOYS

Inhoud Interactieve Muziek Carrousel - Projector met Geluid