Winnen is makkelijk! Je hoeft alleen maar de meest gladde en slimme kikker te zijn.
Het spel heeft 5 ronde. Wie er het vaakst kan ontsnappen aan de hongerige krokodil die wint het spel!
Leg de lunch klaar
Leg het spel op een gladde, platte ondergrond zodat alle spelers makkelijk bij de knoppen kunnen. Plaats elke kikker op de grote lelie in het midden van het spel. Wees er zeker van dat de kikkers goed in de vorm zijn gezet.
Trek de krokodil naar achter tot je een klik hoort. Vervolgens til je de bek omhoog tot hij blijft staan. Schud de kaarten en leg ze naast het basisstation.
Start de krokodil
De jongste speler is als eerste de `Croc-speler`. De Croc-speler heeft de controlle over de kaarten en zit naast de waterlelie bloem welke de krokodil kan activeren. De andere spelers zitten ieder achter hun eigen lelie welke allemaal een kikker aansturen.
Hoe speel je het spel
De Croc-speler begint met het omdraaien van kaarten, één voor één, zodat alle spelers het kunnen zien. Kijk goed of er een selectie van zijn moerasvrienden voorbij komen- giraffen, neushoorns, nijlpaarden en meer... Als de plots wakker kaarten van de krokodil worden omgedraaid moet de Croc-speler zo snel mogelijk op de witte waterlelie bloem klikken om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. De spelers moeten juist zo snel mogelijk de op hun lelieblad klikken om hun kikker te redden.
Tip: gebruik één hand om om de kaarten om te draaien en gebruik de andere hand om de waterlelie bloem te kunnen bedienen.
Als je kikker wordt gegeten door de krokodil heb je die ronde verloren.
Als je een slapende krokodil ziet of een ander wild jungle dier klik dan absoluut niet! Als je dit wel doet verlies je automatisch deze ronde. Als de Croc-speler verkeerd klikt dan hebben alle kikker-spelers automatisch deze ronde gewonnen.
Oh en iets anders! Niet vals spelen! Geen kaarten kijken en je handen op tafel. Je mag je hand NIET boven een lelie houden!
Het spel winnen!
Het spel duurt 5 ronde. Wie kan er het vaakst ontsnappen van de hongerige krokodil, dat is de winnaar. De winnaar is ook de nieuwe Croc-speler in het nieuwe spel.
Webshop | Prijs | Kopen |
Bol.com
2 |
|
Winnen is makkelijk! Je hoeft alleen maar de meest gladde en slimme kikker te zijn.
Het spel heeft 5 ronde. Wie er het vaakst kan ontsnappen aan de hongerige krokodil die wint het spel!
Leg de lunch klaar
Leg het spel op een gladde, platte ondergrond zodat alle spelers makkelijk bij de knoppen kunnen. Plaats elke kikker op de grote lelie in het midden van het spel. Wees er zeker van dat de kikkers goed in de vorm zijn gezet.
Trek de krokodil naar achter tot je een klik hoort. Vervolgens til je de bek omhoog tot hij blijft staan. Schud de kaarten en leg ze naast het basisstation.
Start de krokodil
De jongste speler is als eerste de `Croc-speler`. De Croc-speler heeft de controlle over de kaarten en zit naast de waterlelie bloem welke de krokodil kan activeren. De andere spelers zitten ieder achter hun eigen lelie welke allemaal een kikker aansturen.
Hoe speel je het spel
De Croc-speler begint met het omdraaien van kaarten, één voor één, zodat alle spelers het kunnen zien. Kijk goed of er een selectie van zijn moerasvrienden voorbij komen- giraffen, neushoorns, nijlpaarden en meer... Als de plots wakker kaarten van de krokodil worden omgedraaid moet de Croc-speler zo snel mogelijk op de witte waterlelie bloem klikken om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. De spelers moeten juist zo snel mogelijk de op hun lelieblad klikken om hun kikker te redden.
Tip: gebruik één hand om om de kaarten om te draaien en gebruik de andere hand om de waterlelie bloem te kunnen bedienen.
Als je kikker wordt gegeten door de krokodil heb je die ronde verloren.
Als je een slapende krokodil ziet of een ander wild jungle dier klik dan absoluut niet! Als je dit wel doet verlies je automatisch deze ronde. Als de Croc-speler verkeerd klikt dan hebben alle kikker-spelers automatisch deze ronde gewonnen.
Oh en iets anders! Niet vals spelen! Geen kaarten kijken en je handen op tafel. Je mag je hand NIET boven een lelie houden!
Het spel winnen!
Het spel duurt 5 ronde. Wie kan er het vaakst ontsnappen van de hongerige krokodil, dat is de winnaar. De winnaar is ook de nieuwe Croc-speler in het nieuwe spel.
Merk | Jollity Works |
Inhoud | JollyPlay - Hungry Croc Game - Hongerige Krokodil Spel - Bordspel |
Introductie jaar | 2020 |
Leeftijd | |
EAN | 8719075494233 |
Sku | 2587347 |