Plaats een Review

KLANTREIS - customer journey - Nederlands, Whiteboard folie

KLANTREIS - customer journey - Nederlands, Whiteboard folie

Doel
Dit bord is speciaal ontwikkeld om jouw werkprocessen, diensten of producten te optimaliseren voor jullie klant of cliënt. Dit doe je door elk contactmoment van de klant in kaart te brengen, te analyseren en te optimaliseren. Je hebt dus een krachtige methodiek om klantbeleving te verbeteren en zo de loyaliteit van klanten of cliënten te vergroten.

Professionele gameplay
Deze methodiek is gebaseerd op de customer journey en is internationaal befaamd voor de mogelijkheden die de analyse biedt om processen meer klantgericht vorm te geven. Een goede analyse van de klantreis is één van de meest succesvolle toepassingen om je organisatie nog klantgerichter te maken. De toepassingsmogelijkheid is dan ook zeer breed. Het is een onmisbaar instrument voor iedereen die naar loyaliteit streeft. Bij kopende klanten, maar ook voor ziekenhuizen en instellingen. Als je therapietrouw wil creëren of wil weten hoe cliënten medicatie beter kunnen gebruiken of toedienen. Elk klant- of cliëntproces dat je wilt optimaliseren op basis van de beleving van de gebruiker profiteert van een analyse met deze methodiek.

Kortom, het is een zeer professionele methodiek om strategische besluiten op te baseren. En om de klantvriendelijkheid, productkwaliteit en procesgang in jullie organisatie tegen het licht te houden.

Voor vernieuwers

De methodiek is gemaakt voor managers en business professionals die serieus werk willen maken van procesoptimalisatie. Er is een optimalisatiematrix toegevoegd waar alle belevingen worden geanalyseerd en omgezet naar concrete verbeteringen en optimalisaties. Door ze direct te koppelen aan verantwoordelijke afdelingen of personen, worden intenties direct omgezet in acties. Met de speciaal ontwikkelde analysenotities en fase-overlays breng je de klantreis nog professioneler en overzichtelijker in beeld.

De inhoud en werkwijze zijn gebaseerd op bewezen theorieën en inzichten en geschikt voor offline en online gebruik; bijvoorbeeld in zoom meetings. Onder aan het bord zijn beknopte en heldere instructies weergegeven zodat iedereen op een gestructureerde manier tot resultaat kan komen. En met de QR code op het bord kom je bij de meer uitgebreide videohandleiding.

  • EAN Barcode : 6090305769751
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.

Doel
Dit bord is speciaal ontwikkeld om jouw werkprocessen, diensten of producten te optimaliseren voor jullie klant of cliënt. Dit doe je door elk contactmoment van de klant in kaart te brengen, te analyseren en te optimaliseren. Je hebt dus een krachtige methodiek om klantbeleving te verbeteren en zo de loyaliteit van klanten of cliënten te vergroten.

Professionele gameplay
Deze methodiek is gebaseerd op de customer journey en is internationaal befaamd voor de mogelijkheden die de analyse biedt om processen meer klantgericht vorm te geven. Een goede analyse van de klantreis is één van de meest succesvolle toepassingen om je organisatie nog klantgerichter te maken. De toepassingsmogelijkheid is dan ook zeer breed. Het is een onmisbaar instrument voor iedereen die naar loyaliteit streeft. Bij kopende klanten, maar ook voor ziekenhuizen en instellingen. Als je therapietrouw wil creëren of wil weten hoe cliënten medicatie beter kunnen gebruiken of toedienen. Elk klant- of cliëntproces dat je wilt optimaliseren op basis van de beleving van de gebruiker profiteert van een analyse met deze methodiek.

Kortom, het is een zeer professionele methodiek om strategische besluiten op te baseren. En om de klantvriendelijkheid, productkwaliteit en procesgang in jullie organisatie tegen het licht te houden.

Voor vernieuwers

De methodiek is gemaakt voor managers en business professionals die serieus werk willen maken van procesoptimalisatie. Er is een optimalisatiematrix toegevoegd waar alle belevingen worden geanalyseerd en omgezet naar concrete verbeteringen en optimalisaties. Door ze direct te koppelen aan verantwoordelijke afdelingen of personen, worden intenties direct omgezet in acties. Met de speciaal ontwikkelde analysenotities en fase-overlays breng je de klantreis nog professioneler en overzichtelijker in beeld.

De inhoud en werkwijze zijn gebaseerd op bewezen theorieën en inzichten en geschikt voor offline en online gebruik; bijvoorbeeld in zoom meetings. Onder aan het bord zijn beknopte en heldere instructies weergegeven zodat iedereen op een gestructureerde manier tot resultaat kan komen. En met de QR code op het bord kom je bij de meer uitgebreide videohandleiding.

Merk

Adviesborden

Inhoud KLANTREIS - customer journey - Nederlands, Whiteboard folie
Introductie jaar 2021
Leeftijd
EAN 6090305769751
Sku 3456835
2022 - 0 - 3456835 Speelgoed vergelijken doe je hier!