Karaboom 100 Sing karaoketoren 120W max. CD-Player 2 microfoons wireless

De auna Karaboom 100 Sing is een indrukwekkende karaoketoren die niet alleen met zijn karaokefuncties maar ook met zijn hoge kwaliteit iedere muziekliefhebber enthousiast zal maken.Tot de basisuitrusting van de compacte Karaboom 100 Sing torenluidspreker behoren een cd-speler en een FM-radio. Een USB-poort maakt het afspelen van MP3`s mogelijk. Via een tweede USB-poort kunnen bovendien alle apparaten met de passende aansluiting worden opgeladen. Per Bluetooth kan op eenvoudige en snoerloze wijze muziek naar de luidspreker worden gestreamd. Een AUX IN-aansluiting rondt het aansluitrepertoire van de staande luidspreker af.Met een vermogen van max. 120 watt worden de muzikale stukken krachtig weergegeven via de Karaboom 100 Sing Turmlautsprecher: de OneSide Subwoofer zorgt daarbij voor opvallend volle bassen en ruimtevullende klanken. De bediening van alle features vindt via de luidspreker zelf plaats of comfortabel via de afstandsbediening. Dankzij het LED display blijven tijd, artiest en radiozender altijd zichtbaar - zelfs een wek- en snooze-functie is voorhanden.Door de geringe afmetingen neemt de staande luidspreker nauwelijks plaats in beslag en past dankzij het heldere design in elke woonomgeving. Bijzonder praktisch: aan de bovenzijde bevindt zich een tablethouder, een smartphone kan hier veilig worden neergelegd. Meegeleverd worden twee snoerloze microfoons zodat de karaoke-party direct van start kan gaan: gewoon een microfoon aandoen, de apparaatmodus kiezen en met zingen beginnen!Voor krachtig muziekgenot en grootse karaoke-optredens: de Karaboom 100 Sing karaoketoren van auna.

• EAN Barcode : 4060656111051

€ 146.70

7