Kinderspel - crazy shark - haaien spel - 18x13,5x19,5 cm

De Crazy Shark-arcadespel zal een geweldig entertainment zijn voor het hele gezin. De regels zijn heel eenvoudig, maar het plezier vereist slimheid en concentratie. De vrolijke geluiden die bij de spellen horen, zullen ervoor zorgen dat elke speler nog meer bij het spel betrokken is, de haai te slim af wil zijn en wil winnen. Het is een interessant voorstel voor luie middagen, waardoor elke peuter zijn logisch denken, behendigheid en vindingrijkheid ontwikkelt.

De set bevat:
  • haai,
  • 24 kaarten,
  • vis in vier kleuren,
  • handleiding.

Hoe te spelen? Open de bek van de haai, meng alle kleuren van de vissen en plaats ze op de tong van deze gekke roofvis, en draai vervolgens de schakelaar aan de onderkant van het speelgoed om - het zal de muziek activeren die bij het spel hoort. Schud de bijgevoegde kaarten en draai ze open. Trek de kaarten een voor een. Elke speler moet de andere spelers de kleur en het aantal vissen op zijn kaart laten zien en ze vervolgens heel slim uit de bek van de haai trekken. Denk eraan om het voorzichtig en voorzichtig te doen - als de haai ziet wat je wilt doen, zal hij snel zijn bek sluiten!

In een situatie waarin een speler een lege kaart trekt, mag hij zijn beurt overslaan of de gekozen kleur van de vis en hun nummer op een witte achtergrond schilderen. Het spel gaat door zolang er vissen in de bek van de haai zitten. De winnaar is de deelnemer die de meeste vis krijgt. Dit is niet de enige variant van het spel - je kunt zelf de regels van dit spel bepalen.

Het aantal spelers is niet beperkt - je kunt met het hele gezin spelen terwijl je een fantastische tijd hebt. Als je de vis ongeveer 3 minuten niet uit de bek van de vraatzuchtige haai probeert te halen, sluit hij zijn bek, stopt de muziek en gaat het speeltje in de stand-bymodus. Het is een zeer kostenbesparende oplossing. Veelkleurig speelgoed zal zelfs de meest veeleisende peuter aanmoedigen om te spelen - een grijze haai gemonteerd op een turkooizen golf zal een geweldige decoratie zijn voor elke kamer.

Het spel Crazy Shark is bedoeld voor kinderen vanaf 5 jaar . Het spel heeft een CE-certificaat , alle elementen zijn gemaakt van gecertificeerd, veilig materiaal, namelijk plastic. De constructie van de haai heeft geen scherpe uiteinden en randen. Het arcadespel is verpakt in een kleurrijke kartonnen doos met een doorzichtige glazen kast. Om te kunnen beginnen met spelen moeten er 3 "AA" 1.5V batterijen (niet inbegrepen) in het onderste gedeelte worden geplaatst.

Afmetingen van de ingestelde elementen:

- haai : 19,5 cm x 13,5 cm x 18 cm,
- kaart : 9 cm x 6 cm,