Plaats een Review

Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie (E-learning cursus)

Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie (E-learning cursus)

Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management

Ben je op zoek naar een eigentijdse, strategische manier om je bestand met klanten en relaties te beheren? En wil je daarbij niet kiezen voor allerlei los van elkaar staande kunstjes maar voor een geïntegreerde benadering? Dan kom je met de compacte maar complete cursus Customer Relationship Management vast een heel stuk verder.

De e-learning `Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie` legt eerst uit waar het betrekkelijk nieuwe verschijnsel CRM voor staat, en welke facetten voor jouw strategie van klantenbinging het meest van belang zijn, met bijzondere aandacht voor `Customer Intimacy`. Om CRM te kunnen plaatsen is het nodig iets van de geschiedenis ervan te weten. Vervolgens komen in een uitgebreid onderdeel de programma`s en technieken van CRM aan bod; je wordt onder meer vertrouwd gemaakt met `CLV` en `FSP` als methoden waarmee informatie over klanten verkregen en verwerkt kan worden en je leert op basis van berekeningen opbrengsten te voorspellen. Ook maak je kennis met begrippen als `CDI` en `SFA`, programma`s die ervoor zorgen dat de verzamelde data goed worden verwerkt. Natuurlijk komt bij het verzamelen en verwerken van persoonlijke gegevens de kwestie van de privacy ter sprake aan de hand van de `opt-in/opt-out`-principes voor `Permission Marketing`. Afzonderlijk worden naast de pluspunten ook de zwakke kanten van CRM-strategie besproken.


Duur

De e-learning `Krachtige klantenbinding volgens CRM-strategie` duurt ongeveer 45 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 2,5 week.


Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die zijn klantenbeheer op een eigentijdse manier wil opzetten. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Relaties bouwen en netwerken, Analyseren, Onderzoeken, Plannen en organiseren, Ondernemende en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.


Lesmaterialen:

De cursus `Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie` bestaat uit:


  • VideoCollege (29 minuten)
  • E-Book
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Oefenbladen
  • Controlebladen
  • Samenvatting
  • Aanbevolen aanpak

Toetsing

De cursus `Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie` wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.


Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

  • EAN Barcode : 7091045155520
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management

Ben je op zoek naar een eigentijdse, strategische manier om je bestand met klanten en relaties te beheren? En wil je daarbij niet kiezen voor allerlei los van elkaar staande kunstjes maar voor een geïntegreerde benadering? Dan kom je met de compacte maar complete cursus Customer Relationship Management vast een heel stuk verder.

De e-learning `Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie` legt eerst uit waar het betrekkelijk nieuwe verschijnsel CRM voor staat, en welke facetten voor jouw strategie van klantenbinging het meest van belang zijn, met bijzondere aandacht voor `Customer Intimacy`. Om CRM te kunnen plaatsen is het nodig iets van de geschiedenis ervan te weten. Vervolgens komen in een uitgebreid onderdeel de programma`s en technieken van CRM aan bod; je wordt onder meer vertrouwd gemaakt met `CLV` en `FSP` als methoden waarmee informatie over klanten verkregen en verwerkt kan worden en je leert op basis van berekeningen opbrengsten te voorspellen. Ook maak je kennis met begrippen als `CDI` en `SFA`, programma`s die ervoor zorgen dat de verzamelde data goed worden verwerkt. Natuurlijk komt bij het verzamelen en verwerken van persoonlijke gegevens de kwestie van de privacy ter sprake aan de hand van de `opt-in/opt-out`-principes voor `Permission Marketing`. Afzonderlijk worden naast de pluspunten ook de zwakke kanten van CRM-strategie besproken.


Duur

De e-learning `Krachtige klantenbinding volgens CRM-strategie` duurt ongeveer 45 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 2,5 week.


Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die zijn klantenbeheer op een eigentijdse manier wil opzetten. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Relaties bouwen en netwerken, Analyseren, Onderzoeken, Plannen en organiseren, Ondernemende en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.


Lesmaterialen:

De cursus `Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie` bestaat uit:


  • VideoCollege (29 minuten)
  • E-Book
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Oefenbladen
  • Controlebladen
  • Samenvatting
  • Aanbevolen aanpak

Toetsing

De cursus `Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie` wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.


Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

Merk

icademy

Inhoud Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie (E-learning cursus)
Introductie jaar 2018
Leeftijd
EAN 7091045155520
Sku 831594
2022 - 0 - 831594 Speelgoed vergelijken doe je hier!