L.O.L. Surprise! All Star Sports in Sidekick- Winter Games

Pak 8 verrassingen uit met de LOL Surprise All Stars Winter Games-poppen van serie 5! Deze populaire personages hebben een glinsterende make-over gehad en zijn inclusief glitterdetails, sportaccessoires en waterverrassing. Verzamel alle 8 de personages en mix en match superglinsterende accessoires met een sportief thema! Welke wintersporten ontdek jij? Pak jij een skiester of een snowboardster, een kunstschaatster, een hockeyspeelster of een lid van het bobsleeteam uit? Suist je pop graag de pistes af op ski`s of op een snowboard? Of gaat ze liever kunstschaatsen, ijshockeyen of bobsleeën? Voer je pop of stop haar in bad voor een waterverrassing. Elke pop is inclusief haar eigen verzamelbare kaart die ook als achtergrond kan worden gebruikt. Je kunt de bal gebruiken als een standaard of om fantasierijk mee te spelen. Van MGA Entertainment, de makers van de LOL Surprise-poppen, speelgoed en speelsets voor meisjes en jongens, Rainbow High-modepoppen, Na Na Na Surprise-poppen, Little Tikes, Poopsie Slime Surprise-meisjespoppen en nog veel meer favoriete merken. Deze verzamelpop met poppenaccessoires is een geweldig verjaardagsgeschenk voor kids of cadeau voor elke gelegenheid. Perfect voor creatief en fantasierijk speelplezier voor kinderen.

• EAN Barcode : 35051577850

MGA

Inhoud L.O.L. Surprise! All Star Sports in Sidekick- Winter Games