Plaats een Review

LEARNING RESOURCES - Botley® 2.0 Activity Set

LEARNING RESOURCES - Botley® 2.0 Activity Set

Learning Rescources – Botley® 2.0 Activity Set

Wetenschap, techniek, ontwerpen en rekenen (STEM)

De Botley® 2.0 codeerrobot is de volgende generatie codeerplezier. Botley 2.0 is gemakkelijk te gebruiken met opwindende nieuwe functies en zal kinderen vanaf vijf jaar binnen enkele minuten laten coderen. Programmeer een reeks van maximaal 150 stappen in zes richtingen, bekijk hoe Botley 2.0 een lichtshow geeft, stel nieuwe uitdagingen in, ontgrendel coole functies en meer.

Deze programmeerbare robot en activiteitenset van de volgende generatie is gebruiksvriendelijk en biedt vanaf het eerste gebruik meerdere manieren om te coderen. Ideaal voor zowel beginners als ervaren jonge programmeurs

  • Perfect voor het introduceren van basiscoderingsconcepten voor kinderen van vijf jaar en ouder.
  • Botley 2.0 stimuleert kritisch denken en probleemoplossende vaardigheden.
  • Ideaal om STEAM-leren door te spelen te introduceren.
  • Geen scherm nodig: gebruik de Remote Programmer in gamestijl om een ​​reeks van maximaal 150 stappen in zes richtingen te programmeren en zie hoe Botley 2.0 in beweging gaat.
  • De ogen van Botley 2.0 lichten op en u kunt ook de kleur veranderen. Doe de lichten uit en kijk hoe de robot een lichtshow opvoert en op de maat danst.
  • Naarmate kinderen vaardiger worden, kunnen ze de verborgen functies van Botley 2.0 ontgrendelen.
  • Gebruik de activiteitenset om STEAM-uitdagingen te creëren en de geavanceerde objectdetectiefunctie van Botley 2.0 op de proef te stellen.
  • Kinderen zullen veel plezier beleven aan het personaliseren van hun robot met de verwijderbare frontplaten en glow-in-the-dark stickers.
  • De afstandsbediening in gamestijl heeft grote knoppen die door kleine handjes gemakkelijk te gebruiken zijn. Knoppen hebben ook een kleurcode om het voor kinderen leuk en gemakkelijk te maken om aan de slag te gaan met coderen.
  • Bevat één Botley 2.0 de codeerrobot, programmeerapparaat op afstand, twee frontplaten, 40 codeerkaarten, zes dubbelzijdige borden, 27 bouwstenen voor obstakels en een startergids met codeeruitdagingen.
  • Botley 2.0 meet (B x H x D)13 cm x 7 cm x 8,5 cm
  • Vereist 5 AAA-batterijen, niet inbegrepen.
  • Met meertalige verpakking en gids (Engels / Frans / Spaans / Duits).

  • EAN Barcode : 765023029383
Goedkoopst bij
logo Bol.com

€ 98.50

Webshop Prijs Kopen
Bol.com
Volgende werkdag
€98.50

Learning Rescources – Botley® 2.0 Activity Set

Wetenschap, techniek, ontwerpen en rekenen (STEM)

De Botley® 2.0 codeerrobot is de volgende generatie codeerplezier. Botley 2.0 is gemakkelijk te gebruiken met opwindende nieuwe functies en zal kinderen vanaf vijf jaar binnen enkele minuten laten coderen. Programmeer een reeks van maximaal 150 stappen in zes richtingen, bekijk hoe Botley 2.0 een lichtshow geeft, stel nieuwe uitdagingen in, ontgrendel coole functies en meer.

Deze programmeerbare robot en activiteitenset van de volgende generatie is gebruiksvriendelijk en biedt vanaf het eerste gebruik meerdere manieren om te coderen. Ideaal voor zowel beginners als ervaren jonge programmeurs

  • Perfect voor het introduceren van basiscoderingsconcepten voor kinderen van vijf jaar en ouder.
  • Botley 2.0 stimuleert kritisch denken en probleemoplossende vaardigheden.
  • Ideaal om STEAM-leren door te spelen te introduceren.
  • Geen scherm nodig: gebruik de Remote Programmer in gamestijl om een ​​reeks van maximaal 150 stappen in zes richtingen te programmeren en zie hoe Botley 2.0 in beweging gaat.
  • De ogen van Botley 2.0 lichten op en u kunt ook de kleur veranderen. Doe de lichten uit en kijk hoe de robot een lichtshow opvoert en op de maat danst.
  • Naarmate kinderen vaardiger worden, kunnen ze de verborgen functies van Botley 2.0 ontgrendelen.
  • Gebruik de activiteitenset om STEAM-uitdagingen te creëren en de geavanceerde objectdetectiefunctie van Botley 2.0 op de proef te stellen.
  • Kinderen zullen veel plezier beleven aan het personaliseren van hun robot met de verwijderbare frontplaten en glow-in-the-dark stickers.
  • De afstandsbediening in gamestijl heeft grote knoppen die door kleine handjes gemakkelijk te gebruiken zijn. Knoppen hebben ook een kleurcode om het voor kinderen leuk en gemakkelijk te maken om aan de slag te gaan met coderen.
  • Bevat één Botley 2.0 de codeerrobot, programmeerapparaat op afstand, twee frontplaten, 40 codeerkaarten, zes dubbelzijdige borden, 27 bouwstenen voor obstakels en een startergids met codeeruitdagingen.
  • Botley 2.0 meet (B x H x D)13 cm x 7 cm x 8,5 cm
  • Vereist 5 AAA-batterijen, niet inbegrepen.
  • Met meertalige verpakking en gids (Engels / Frans / Spaans / Duits).
Merk

Learning resources

Inhoud LEARNING RESOURCES - Botley® 2.0 Activity Set
Introductie jaar 2021
Leeftijd
EAN 765023029383
Sku 2771562
2022 - 1 - 2771562 Speelgoed vergelijken doe je hier!