Plaats een Review

Leerlijnen taal: de basis

Leerlijnen taal: de basis

Leerlijnen taal: de basis
U heeft gekozen voor de Cursus Leerlijnen taal: de basis. Deze module richt zich op het uitwerken van het referentiekader taal en de bijbehorende kerndoelen, om zo een vertaalslag te kunnen maken naar de praktijk.

Waarom referentiekader?Â
Het is voor leerlingen van belang dat ze basiskennis en -vaardigheden beheersen voor de Nederlandse taal en rekenen-wiskunde. Het doel hiervan is een algemene niveauverhoging. Het aanleveren van basiskennis- en vaardigheden is een kerntaak van het onderwijs.

Basiskennis- en vaardigheden kunnen leerlingen op verschillende niveaus beheersen. Voor taal zijn er 4 niveaus beschreven, voor rekenen 3.

Referentieniveaus en leerlijnen Taal
Om de prestaties van leerlingen op het gebied van taal en rekenen te verbeteren, zijn richtlijnen ontwikkeld. Deze richtlijnen worden referentieniveaus genoemd. In de richtlijnen staat omschreven wat leerlingen moeten kunnen en kennen op bepaalde momenten in hun schoolcarrière.

Deze module biedt u zoveel mogelijk handvatten om u in de onderwijspraktijk te ondersteunen van zowel theoretische als praktische hulpmiddelen gericht op taalonderwijs. Wanneer u de module Doorlopende leerlijnen rekenen: de basis heeft gevolgd, kunt u de introductieles overslaan. De lessen 2, 3 en 4 neemt u in ieder geval door. In les 5 kunt u meteen naar de leerlijnen van uw groep gaan via een keuzemenu. We adviseren wel om eerst de introductie van les 5 goed door te nemen.

De module bevat veel tekst, wees uzelf ervan bewust dat u de module niet in één keer af hoeft te ronden, maar dit ook in etappes kunt doen. Plan voor uzelf in wanneer en hoelang u bezig gaat met de module.

Succes met deze module!

  • EAN Barcode : 7426845046431
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
Leerlijnen taal: de basis
U heeft gekozen voor de Cursus Leerlijnen taal: de basis. Deze module richt zich op het uitwerken van het referentiekader taal en de bijbehorende kerndoelen, om zo een vertaalslag te kunnen maken naar de praktijk.

Waarom referentiekader?Â
Het is voor leerlingen van belang dat ze basiskennis en -vaardigheden beheersen voor de Nederlandse taal en rekenen-wiskunde. Het doel hiervan is een algemene niveauverhoging. Het aanleveren van basiskennis- en vaardigheden is een kerntaak van het onderwijs.

Basiskennis- en vaardigheden kunnen leerlingen op verschillende niveaus beheersen. Voor taal zijn er 4 niveaus beschreven, voor rekenen 3.

Referentieniveaus en leerlijnen Taal
Om de prestaties van leerlingen op het gebied van taal en rekenen te verbeteren, zijn richtlijnen ontwikkeld. Deze richtlijnen worden referentieniveaus genoemd. In de richtlijnen staat omschreven wat leerlingen moeten kunnen en kennen op bepaalde momenten in hun schoolcarrière.

Deze module biedt u zoveel mogelijk handvatten om u in de onderwijspraktijk te ondersteunen van zowel theoretische als praktische hulpmiddelen gericht op taalonderwijs. Wanneer u de module Doorlopende leerlijnen rekenen: de basis heeft gevolgd, kunt u de introductieles overslaan. De lessen 2, 3 en 4 neemt u in ieder geval door. In les 5 kunt u meteen naar de leerlijnen van uw groep gaan via een keuzemenu. We adviseren wel om eerst de introductie van les 5 goed door te nemen.

De module bevat veel tekst, wees uzelf ervan bewust dat u de module niet in één keer af hoeft te ronden, maar dit ook in etappes kunt doen. Plan voor uzelf in wanneer en hoelang u bezig gaat met de module.

Succes met deze module!
Merk

ZK-Academie

Inhoud Leerlijnen taal: de basis
Introductie jaar 2018
Leeftijd
EAN 7426845046431
Sku 893886
2022 - 0 - 893886 Speelgoed vergelijken doe je hier!