Little Dutch Vintage Stapelstenen - FSC-gecertificeerd Hout - Vintage Kleuren - Blokken Bouwen Little Dutch - Babyspeelgoed - Peuterspeelgoed - Stapeltoren - Balanceerspel - Fijne Motoriek Spel - Cadeautip Schoencadeautje Sinterklaas - Kerstcadeau

Stapelen, balanceren en bouwen! Leef je uit met de Little Dutch Vintage Stapelstenen FSC en bouw de meest indrukwekkende torens en sculpturen. Ze zijn niet rond, ze zijn niet vierkant, geen één blokje uit deze blokkenset is hetzelfde. De 10 houten stapelstenen hebben elk een eigen unieke vorm, kleur en gewicht. Dat maakt het bouwen, spelen, stapelen met deze speelgoedblokken extra uitdagend.

Deze speelse stenen in vintage kleuren spreken tot de verbeelding van je kleintje. Het is niet alleen leuk en uitdagend om met deze ongelijke stenen een toren te bouwen, het is ook nog eens spannend! Blijft de toren staan of valt hij om? Het spelen met dit stapel- en balanceerspel bevordert de fijne motoriek, hand-oogcoördinatie en probleemoplossende vaardigheden, terwijl je kindje zich urenlang vermaakt.

Kenmerken

• 10 stapelstenen
  • geschikt vanaf 2 jaar
  • materiaal: FSC-gecertificeerd hout
  • verf op waterbasis
  • bevordert de hand-oogcoördinatie
  • alle stapelstenen hebben een unieke vorm

• EAN Barcode : 9504887781676

Kenmerken

• 10 stapelstenen
  • geschikt vanaf 2 jaar
  • materiaal: FSC-gecertificeerd hout
  • verf op waterbasis
  • bevordert de hand-oogcoördinatie

Little Dutch

Inhoud Little Dutch Vintage Stapelstenen - FSC-gecertificeerd Hout - Vintage Kleuren - Blokken Bouwen Little Dutch - Babyspeelgoed - Peuterspeelgoed - Stapeltoren - Balanceerspel - Fijne Motoriek Spel - Cadeautip Schoencadeautje Sinterklaas - Kerstcadeau
Introductie jaar 2022
EAN 9504887781676
Sku 4397303