MK3 Spearhead Series 0 penseel - BT-MSB012

Een individuele penseel van maat 0 uit het assortiment penselen uit de Spearhead Series MK3. Deze penselen combineren het beste van zowel onze Miniature Series als de Flat Head Series en bieden een platte kop die taps toeloopt tot een fijne punt voor wanneer een nauwkeurigere toepassing van een platte borstel vereist is. Deze vorm is perfect voor het blenden van grotere vlakken en het aanbrengen van glazuren op een model.

BrokenToad MK3-penselen zijn individueel met de hand gemaakt van 100% puur Siberisch mannelijk Kolinsky-marterhaar (Mustela Sibirica) en geven een superieure grip en verfretentie, gemonteerd op een slank houten handvat dat is gevormd om de borstel uitstekende controle en balans te geven. De borstelkop heeft een ruime buik, die een royale hoeveelheid verf kan bevatten, die taps toeloopt tot een zeer fijne punt waardoor de verf precies en nauwkeurig op het model kan vloeien. Met zijn natuurlijke conische vorm en uitstekende snap zijn we van mening dat handgemaakte Kolinsky-marterhaarpenselen de beste keuze zijn voor professionele en hobbyistische miniatuurmodelschilders.

• EAN Barcode : 5060583451328

Brokentoad

Inhoud MK3 Spearhead Series 0 penseel - BT-MSB012