Magix, Samplitude Music Studio

Magix, Samplitude Music Studio

De Samplitude Music Studio heeft alles wat je nodig hebt als muzikant. 22 virtuele instrumenten, een startupassistent met instrument- en opnamesjablonen voor nieuwe projecten en professionele masteringoplossingen. Speel virtuele gitaren, concertvleugels, strijkers, popdrums en synthesizers. Praktisch: met de gratis app MAGIX Audio Remote kun je de opname vanuit de zangcabine of op de plaats in de oefenruimte op de pc via de app starten. Met 2000 nieuwe geluiden en loops kun je je eigen begeleidingen maken om met de gitaar en op je piano te oefenen, of complete liedideeen maken. De Samplitude Music Studio overtuigt op alle vlakken met multi-track opnamen, geluidsbewerking, geluidsontwerp en mastering. En voor veeleisende projecten leveren 64-bits en multi-core-ondersteuning superieure prestaties. Kenmerken: - 22 virtuele instrumenten: gitaren, koor, piano`s, strijkers, bassen, Drummachines, synthesizer etc. - 3 nieuwe instrumenten: Orchestral Ensemble, Sansula, Grand Piano. - EssentialFX-Suite: 11 hoogwaardig en creatieve mixing- en masteringeffecten, geoptimaliseerd voor een effectieve workflow. - Velocity Dynamics: absolute controle via het Velocity-gedrag van MIDI-bestanden tijdens opname en nabewerking. - Gebruik nu tot 32 software-instrumenten in het project. - Snelstart-assistent: sjablonen voor het spelen en opnemen van instrumenten. - MAGIX Audio Remote: opnames op de pc via app starten. - Inspiratie voor songwriting: duizende sounds + loops. - Meersporenopnamen in 24 bit / 96 kHz studiokwaliteit. Ondersteunde importformaten: - MIDI-standaardformaten (MID, GM, GS XG), WAV, WAV met codec, AAC (activering tegen betaling), MP3, CD-A, OGG Vorbis, AIFF, FLAC. Ondersteunde exportformaten: - MIDI-standaardformaten (MID), WAV, WAV met codec, mp3 (vereist Microsoft Media Player), CD-A, Ogg Vorbis, AIFF, FLAC. Import/export van audio-cd, data cd/dvd. Info: Er kunnen alleen niet-kopieerbeveiligde audio-cd`s worden ingelezen. Interfaces: VST3, VST2, VSTi, MME, ASIO, ReWire, MTC.

• EAN Barcode : 4017218838208

Magix

Inhoud Magix, Samplitude Music Studio