Magix Fotos Op CD & DVD 6 Deluxe

Magix Fotos Op CD & DVD 6 Deluxe

Met Magix Foto`s op CD & DVD 6 deluxe, de 42-voudige testwinnaar, heb je de beschikking over grenzeloze, creatieve mogelijkheden voor spectaculaire TV-fotoshows. Ook in haarscherpe HD-kwaliteit en het 16:9-formaat! Hier een greep uit de mogelijkheden:

Fotoshows in het 16:9-breedbeeldformaat vormgeven en op video-CD/DVD branden

Automatisch gecreëerde achtergrondmuziek
Met de geïntegreerde MAGIX Soundtrack Maker maak je moeiteloos individuele achtergrondmuziek met muzikale stemmingswisselingen, passend bij het verloop van je opnamen. Kies gewoon een stijl van klassiek tot easy-listening en de muziek volgt de met slechts enkele klikken vastgelegde spanningsboog (bijv. speels, actie, romantisch). Met de juiste achtergrondmuziek blaast u pas echt leven in uw foto`s.

"Magnetische" objecten en nieuwe deco-elementen
Gebruik in je fotoshows ook videoclips, dan kun je bij geschikt uitgangsmateriaal zelf ingestelde beeldpunten automatisch laten volgen door deco-elementen en teksten – als een magneet. Maak indruk op uw publiek door bijvoorbeeld (bewegende!) personen een brilletje of een ander kapsel te geven, wijs met cursors op bijzondere beeldelementen, laat gezichten volgen door tekstballonnen of maak gezichten onherkenbaar d.m.v. volgende zwarte balken voor de ogen, net als op televisie. Er staan je hiervoor veel nieuwe praktische en grappige deco-elementen ter beschikking.

Thematische 3D-overgangenreeksen
Span met driedimensionale overgangenreeksen een thematische boog door de het verhaal van je opnamen. Wandel bijvoorbeeld door een virtuele galerie met uw foto`s aan de muren, gooi je beelden als foto`s op een tafel of prik ze aan een prikbord. Ook ideaal als indrukwekkende presentatiestijl voor uw complete show.

Click-animaties maken afzonderlijke foto`s levendig
Blaas leven in je fotoseries en verander afzonderlijke foto`s met behulp van dynamische lenzen-, kleur- en bewegingseffecten in kleine video`s. Per foto kunnen meerdere effecten worden gecombineerd.

Thematische intro`s & outro`s
Span een thematische boog om uw foto`s, passend bij het thema van uw fotoshow (bijv. vakantie). Gebruik de inleidingsequensen (intro`s) om je fotoshow te versterken. De automatische overgang naar de eerste foto zorgt daarbij voor een zacht begin van de eigenlijke show. Met de afsluitingen (outro`s) worden je projecten perfect afgerond.

Nieuwe thematische DVD-menu-sjablonen
Gebruik eigen foto`s of video`s als achtergrond voor je interactieve DVD-menu`s, of geef je video-DVD`s met één van de vele sjablonen het professionele uiterlijk van koop-DVD`s. Maak indruk op je publiek met hoogwaardige achtergrondanimaties met passende intro-video`s en muziek. Voor veel gelegenheden staan er thematische motieven klaar – in de klassieke 4:3 beeldverhouding en in het HD-formaat in hoge resolutie voor 16:9 breedbeeld televisies – die je meteen kunt gebruiken om te branden of eerst kunt aanpassen aan je voorstellingen.

PC-fotoshows, project-back-ups, diskkopieën en veel meer
De nieuwe databrandmodule MAGIX Goya burnR maakt het je nu nog gemakkelijker, jouw foto`s en autostart PC-fotoshows op CD en DVD op te slaan. Bovendien kun je moeiteloos kopieën van reeds gebrande fotoshow-disks, project-back-ups, muziek-CD`s etc. maken.

Video`s als hoge resolutie HD-show of in het Flash-formaat presenteren op internet
Presenteer je fotoshow desgewenst in het hoge resolutie HD-formaat in uw MAGIX Online Album. Bezoekers zien je opnamen zonder kwaliteitsverlies in een maximale resolutie, met kristalheldere contouren, volle kleuren en enorme dieptescherpte (breedband internetverbinding vereist). Of toon je fotoshows als video`s in het Flash-formaat zonder wachttijden bij het laden met elegante website-integratie en flexibele navigatie.

Direct willekeurige MAGIX Online Albums beheren
Alle video`s, foto`s en muziekbestanden in uw MAGIX Online Album zijn nu ook direct via de geïntegreerde browser (Mediapool) beschikbaar. Zo kun je de reeds in uw MAGIX Online Album aanwezige media met gemak middels "drag & drop" in actuele projecten importeren en nieuwe media nu nog gemakkelijker uploaden. Ook ideaal, om persoonlijke media met vrienden te delen, van wie je de wachtwoorden hebt, bijv. voor samen beleefde vakanties, feesten en veel meer.

• EAN Barcode : 4017218680425

Thematische 3D-overgangenreeksen

Thematische intro`s & outro`s