Plaats een Review

Märklin H0 SNCF Fret Benelux dieselloc Vossloh G 2000 BB

Märklin H0 SNCF Fret Benelux dieselloc Vossloh G 2000 BB

SNCF Fret Benelux diesellocomotief Vossloh G 2000 BB

Voorbeeld: Zware diesellocomotief Vossloh G 2000 BB met symmetrische cabine. Locomotief van de Franse spoorwegen (SNCF), toegewezen aan het goederenverkeer Fret Benelux. Lichtgrijs/groene basiskleurstelling met omber-grijs frame. Locmotiefbedrijfsnummer 1616. Zoals in gebruik rond 2010.

Highlights
  • Onderstel en delen van de opbouw in metaal.
  • Cabineverlichting afzonderlijk digitaal schakelbaar.
  • Met digitale speelwerelddecoder mfx+ en uitgebreide gebruiks- en geluidsfuncties.
  • Eenmalige serie.
Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel, centraal ingebouwd. Alle 4 de assen via cardan aangedreven. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Wanneer het frontsein aan beide zijden van de loc is uitgeschakeld, is aan weerszijden de dubbele A-verlichting ingeschakeld. Cabineverlichting per cabine ook afzonderlijk digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode ledlampjes. Veel afzonderlijk gemonteerde details. Metalen reling op het frame aan de zijkant. Gedetailleerde bufferbalk. Opsteekbare remslangen worden meegeleverd. Meegeleverde frontafdekkingen kunnen ook op de bufferbalk worden gemonteerd. Lengte over de buffers 20 cm.

Grootbedrijf

Vossloh G 2000-3 BB van de SNCF Fret Benelux De dieselhydraulische locomotief uit serie G 2000 BB geldt bij Vossloh Locomotives GmbH (vroeger MaK) in Kiel als de sterkste machine in zijn soort. Hij werd in september 2000 op de Innotrans in Berlijn voor het eerst in zijn oorspronkelijke versie gepresenteerd. Wat direct opviel was de smal uitgevoerde opbouw met omloop opzij en de asymmetrische eindcabines. In rijrichting gezien loopt de voorste cabine links over de volle breedte van de trein, maar eindigt deze rechts aansluitend op de smalle opbouw. Daarnaast bevond zich aan beide zijden een rangeertrede, die uitstekend geschikt was voor gebruik met radiografische afstandsbediening. Daarmee konden de aan het eind van een rit uit te voeren rangeermanoeuvres probleemloos, ook zonder tweede loc, worden uitgevoerd. Bijzondere kenmerken van de G 2000 BB zijn een doordacht modulair constructieprincipe, de toepassing van kwalitatief hoogwaardige componenten en een hoge mate van betrouwbaarheid en beschikbaarheid. Naast de originele versie werden van de G 2000 BB tussen 2003 en 2010 ook twee uitvoeringen met een cabine over de volle locbreedte gebouwd. Daardoor was nu een aanzienlijk ruimere cabine met twee zitplaatsen en gelijkwaardig zicht op het traject beschikbaar. De eerste exemplaren als GG 2000-2 BB (links geplaatste machinistentafel) gingen naar verschillende particuliere vervoersbedrijven in Italië, uitvoering GG 2000-3 BB (rechts geplaatste machinistentafel) vervolgens naar Frankrijk, België, Nederland en Duitsland. Bij zijn introductie op de markt stelde de G 2000 nieuwe normen voor langeafstand-diesellocs, voor wat betreft design, functionaliteit en Life Cycle Costs (LCC). Deze machine kan met zijn vermogen van 2700 kW, topsnelheid van 120 km/u, 5000 l tankvolume en nuttige massa van 87 tot 90 ton nagenoeg overal worden ingezet. Zelfs een van de goederenverkeersdivisies van de SNCF – Fret Benelux – had in april 2007 twee gloednieuwe G 2000-3 BB van het leasingbedrijf ACT (Angel Trains Cargo) met de nummers 1615 en 1616 afgehuurd. Zij rijden in het goederentreinverkeer tussen Nederland, België en Frankrijk. Het huurcontract liep af in 2011 en daarna waren EPF (Europorte France) en vanaf 2015/16 ten slotte de GTF SAS in Barbizon de nieuwe huurders.

  • EAN Barcode : 4001883372099
Goedkoopst bij
logo Bol.com

€ 396.95

Webshop Prijs Kopen
Bol.com
14
€396.95
SNCF Fret Benelux diesellocomotief Vossloh G 2000 BB

Voorbeeld: Zware diesellocomotief Vossloh G 2000 BB met symmetrische cabine. Locomotief van de Franse spoorwegen (SNCF), toegewezen aan het goederenverkeer Fret Benelux. Lichtgrijs/groene basiskleurstelling met omber-grijs frame. Locmotiefbedrijfsnummer 1616. Zoals in gebruik rond 2010.

Highlights
  • Onderstel en delen van de opbouw in metaal.
  • Cabineverlichting afzonderlijk digitaal schakelbaar.
  • Met digitale speelwerelddecoder mfx+ en uitgebreide gebruiks- en geluidsfuncties.
  • Eenmalige serie.
Model: Met digitale decoder mfx+ en uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel, centraal ingebouwd. Alle 4 de assen via cardan aangedreven. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Wanneer het frontsein aan beide zijden van de loc is uitgeschakeld, is aan weerszijden de dubbele A-verlichting ingeschakeld. Cabineverlichting per cabine ook afzonderlijk digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode ledlampjes. Veel afzonderlijk gemonteerde details. Metalen reling op het frame aan de zijkant. Gedetailleerde bufferbalk. Opsteekbare remslangen worden meegeleverd. Meegeleverde frontafdekkingen kunnen ook op de bufferbalk worden gemonteerd. Lengte over de buffers 20 cm.

Grootbedrijf

Vossloh G 2000-3 BB van de SNCF Fret Benelux De dieselhydraulische locomotief uit serie G 2000 BB geldt bij Vossloh Locomotives GmbH (vroeger MaK) in Kiel als de sterkste machine in zijn soort. Hij werd in september 2000 op de Innotrans in Berlijn voor het eerst in zijn oorspronkelijke versie gepresenteerd. Wat direct opviel was de smal uitgevoerde opbouw met omloop opzij en de asymmetrische eindcabines. In rijrichting gezien loopt de voorste cabine links over de volle breedte van de trein, maar eindigt deze rechts aansluitend op de smalle opbouw. Daarnaast bevond zich aan beide zijden een rangeertrede, die uitstekend geschikt was voor gebruik met radiografische afstandsbediening. Daarmee konden de aan het eind van een rit uit te voeren rangeermanoeuvres probleemloos, ook zonder tweede loc, worden uitgevoerd. Bijzondere kenmerken van de G 2000 BB zijn een doordacht modulair constructieprincipe, de toepassing van kwalitatief hoogwaardige componenten en een hoge mate van betrouwbaarheid en beschikbaarheid. Naast de originele versie werden van de G 2000 BB tussen 2003 en 2010 ook twee uitvoeringen met een cabine over de volle locbreedte gebouwd. Daardoor was nu een aanzienlijk ruimere cabine met twee zitplaatsen en gelijkwaardig zicht op het traject beschikbaar. De eerste exemplaren als GG 2000-2 BB (links geplaatste machinistentafel) gingen naar verschillende particuliere vervoersbedrijven in Italië, uitvoering GG 2000-3 BB (rechts geplaatste machinistentafel) vervolgens naar Frankrijk, België, Nederland en Duitsland. Bij zijn introductie op de markt stelde de G 2000 nieuwe normen voor langeafstand-diesellocs, voor wat betreft design, functionaliteit en Life Cycle Costs (LCC). Deze machine kan met zijn vermogen van 2700 kW, topsnelheid van 120 km/u, 5000 l tankvolume en nuttige massa van 87 tot 90 ton nagenoeg overal worden ingezet. Zelfs een van de goederenverkeersdivisies van de SNCF – Fret Benelux – had in april 2007 twee gloednieuwe G 2000-3 BB van het leasingbedrijf ACT (Angel Trains Cargo) met de nummers 1615 en 1616 afgehuurd. Zij rijden in het goederentreinverkeer tussen Nederland, België en Frankrijk. Het huurcontract liep af in 2011 en daarna waren EPF (Europorte France) en vanaf 2015/16 ten slotte de GTF SAS in Barbizon de nieuwe huurders.

Merk

Märklin

Inhoud Märklin H0 SNCF Fret Benelux dieselloc Vossloh G 2000 BB
Introductie jaar 2020
Leeftijd
EAN 4001883372099
Sku 2656083
2022 - 1 - 2656083 Speelgoed vergelijken doe je hier!