National Geographic - Volcano Science Kit - Experimenteerset

Oproep aan alle jonge ontluikende geologen en superwetenschappers ! Deze explosie-tastische kit van National Geographic bevat alles wat je nodig hebt om je eigen vulkaan te bouwen - en kijk hoe de lavastroom uit de krater stroomt terwijl deze uitbarst. Wauw!

Creëer je vulkaanstructuur met behulp van het gips en de mal uit de kit en voeg kleur en details toe met de meegeleverde verf en penseel . En nu voor het super spannende deel ... meng de speciale uitbarstingspoeders om je vulkaan te laten ontploffen !

De kit wordt ook geleverd met twee echte vulkanische exemplaren voor praktisch geologisch onderzoek! En wat meer is, je leert allerlei fascinerende feiten over vulkanen , aardbevingen , vulkanische rotsen en de tektonische platen van onze planeet . Hoe cool is dat?!

Wat is er zo verbazingwekkend aan deze National Geographic Science Kits?

Er zijn echte fossielen en Specimens - Je zult echte exemplaren ontdekken in je kits! In de opgravingskits zitten bijvoorbeeld echte dinosaurusfossielen! Graaf een dinosaurusbot, mosasaurustand en dinosauruspoep op voor je stenenverzameling. En in de vulkaankit zitten twee echte vulkaanspecimens! Hoe cool is dat?!

Het is als een avontuur - Je wordt ondergedompeld in het prehistorische tijdperk en je zal verbazingwekkende feiten te weten komen over vulkanen met de full-colour leergids van National Geographic.

Je kan alles verzamelen - Je zult het geweldig vinden om deze echte fossielen te ontdekken en een verzameling stenen en fossielen te beginnen.

NAT GEO-kwaliteit - Deze kit wordt ondersteund door de 100% tevredenheidsgarantie van National Geographic!

• EAN Barcode : 7422251838806

Wat is er zo verbazingwekkend aan deze National Geographic Science Kits?

National Geographic

Inhoud National Geographic - Volcano Science Kit - Experimenteerset
Introductie jaar 2021
EAN 7422251838806
2022 - 0 - 2777604 Speelgoed vergelijken doe je hier!