Nintendo Switch Controller Wireless Pro - Oplaadbaar - Draadloos - Gaming controller - Zwart

Het ergonomische design van Nintendo Switch controller biedt de perfecte Nintendo Switch ervaring en werkt 10 uur lang met een volledig opgeladen controller. Of u nu kiest voor Mario Kart 8 Deluxe, Dragon Quest of Pokemon Sword & Shield. De Nintendo Switch Pro Controller biedt volledige bewegingsvrijheid, dankzij de turbo-functie en ingebouwde gyroscoop. U heeft bovendien geen kabels of vervangbatterijen nodig; met de Nintendo switch controller gebeurt alles volledig draadloos. De perfecte controller voor de Nintendo Switch.

Pluspunten
✔ Draadloze controller met Bluetooth verbinding
✔ Comfortabel ergonomisch design
✔ 8 tot 10 uur gamen met een opgeladen batterij
✔ Compatibel met alle Switch games

Bluetooth verbinding
De Nintendo Switch Controller kan gemakkelijk verbonden worden met de Switch met het ingebouwde bluetooth systeem. Om de controller te verbinden klik je op het Controller Symbool in het hoofdmenu, waarna er geklikt moet worden op Change Grip/ Order (Verander Grip). Om te verbinden druk je op H op de Nintendo Switch Controller en wacht je tot de lampjes gaan flikkeren. Wanneer de lampjes van de controller aangaan houd je L1 en R1 in, zo zal de controller verbinding maken met de Nintendo Switch Console en kan het speelplezier beginnen.

Lukt het niet om te verbinden? Volg dan deze stappen
In enkele gevallen lukt het niet om te verbinden met de Nintendo Switch Console. Door deze stappen te volgen kun je alsnog gebruik maken van deze controller.
1 Ga naar systeeminstellingen
2 Scroll naar beneden richting het kopje: Controllers en Sensors
3 Scroll naar beneden: Klik op Ontkoppel Controllers
4 Verbind de controller opnieuw met de Nintendo Switch

Ergonomisch design
De rubberen antislip-handgrepen van Nintendo Switch Controller geven u een stevige en veilige grip, maar zijn tegelijkertijd zacht genoeg om maximaal comfort en speelplezier te bieden. Dankzij de dubbele elektromotoren geniet u van een verbeterde speelervaring en de ingebouwde gyroscoop zorgt voor een uitstekende en onafhankelijke bewegingscontrole.

Opladen & Verbinden
Ook zo een last van lege batterijen? Met deze controller is dit probleem verleden tijd dankzij de ingebouwde 600 mAh batterij. Deze accu maakt het mogelijk om tot 10 uur non-stop te gamen. Opladen kan eenvoudigweg de meegeleverde USB-C-kabel en type C-oplaadpoort. Of u kunt met een type C-oplaadkabel de controller verbinden met een standaard USB Type A wandlader. Grote woonkamer? De controller beschikt over een draadloze verbindingsafstand van 10 meter waardoor je met je hele familie kan gamen.

Comptabiliteit
Met het hele gezin Mario Kart spelen, of ben je van plan om je broer in te maken met FIFA? De controller is perfect te gebruiken voor alle Nintendo Switch games. Je wordt een winnaar Pokemon, Super Mario, Zelda, Mario Party, Luigi’s Mansion, Splatoon 2 etc.

De belangrijkste specificaties
• Merk: Tinderela
• Kleur: Zwart