Plaats een Review

PIKO 58584 H0 2-delige set extra wagons BR 412 ICE 4 „klimaatbeschermers” van de DB AG

PIKO 58584 H0 2-delige set extra wagons BR 412 ICE 4 „klimaatbeschermers” van de DB AG

Nieuwheid 2021: Set van 2 extra wagons voor de PIKO ICE 4 van de DB AG EP. VI. De Deutsche Bahn AG gaf Siemens Mobility in 2011 opdracht tot de bouw van maximaal 300 nieuwe hogesnelheidstreinen voor gebruik in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. De nieuwe treintreinen van de BR 412/812, die gezamenlijk door Siemens en Bombardier worden ontwikkeld, worden via meerdere wagons, de zogenaamde Powercars, aangedreven. De treinconfiguratie voorziet hierbij in verschillende modulaire eenheden van vijfdelige tot 14-delige treinen. Door dit concept kan de trein probleemloos aan de individuele eisen van de transportbedrijven bij de gewenste acceleratie, snelheid en aantal zitplaatsen worden aangepast. De DB heeft tot nu toe als basisconfiguratie 85 12- en 45 7-delige treinstellen besteld, die bestaan uit aandrijfloze eind- of stuurwagens, aangedreven zitwagens en boordbistro en niet-aangedreven zit-, spaak- en servicewagens. De aandrijving met zeven delen heeft drie aangedreven wagens en biedt 456 zitplaatsen op een lengte van 200 meter. Een 12-delig treinstel beschikt over zes aangedreven wagens en 830 zitplaatsen over een lengte van 346 meter. De maximumsnelheid bedraagt 250 km/h. De buitenvorm is aan de bestaande ICE-vloot gekoppeld en verder ontwikkeld. Sinds december 2017 worden de eerste treinen in de regel gebruikt op de lijnen Hamburg-Würzburg, Stuttgart-München en Hamburg-Berlin-München.

  • EAN Barcode : 4015615585848
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
Nieuwheid 2021: Set van 2 extra wagons voor de PIKO ICE 4 van de DB AG EP. VI. De Deutsche Bahn AG gaf Siemens Mobility in 2011 opdracht tot de bouw van maximaal 300 nieuwe hogesnelheidstreinen voor gebruik in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. De nieuwe treintreinen van de BR 412/812, die gezamenlijk door Siemens en Bombardier worden ontwikkeld, worden via meerdere wagons, de zogenaamde Powercars, aangedreven. De treinconfiguratie voorziet hierbij in verschillende modulaire eenheden van vijfdelige tot 14-delige treinen. Door dit concept kan de trein probleemloos aan de individuele eisen van de transportbedrijven bij de gewenste acceleratie, snelheid en aantal zitplaatsen worden aangepast. De DB heeft tot nu toe als basisconfiguratie 85 12- en 45 7-delige treinstellen besteld, die bestaan uit aandrijfloze eind- of stuurwagens, aangedreven zitwagens en boordbistro en niet-aangedreven zit-, spaak- en servicewagens. De aandrijving met zeven delen heeft drie aangedreven wagens en biedt 456 zitplaatsen op een lengte van 200 meter. Een 12-delig treinstel beschikt over zes aangedreven wagens en 830 zitplaatsen over een lengte van 346 meter. De maximumsnelheid bedraagt 250 km/h. De buitenvorm is aan de bestaande ICE-vloot gekoppeld en verder ontwikkeld. Sinds december 2017 worden de eerste treinen in de regel gebruikt op de lijnen Hamburg-Würzburg, Stuttgart-München en Hamburg-Berlin-München.
Merk

Piko

Inhoud PIKO 58584 H0 2-delige set extra wagons BR 412 ICE 4 „klimaatbeschermers” van de DB AG
Introductie jaar 2021
Leeftijd
EAN 4015615585848
Sku 3003657
2022 - 0 - 3003657 Speelgoed vergelijken doe je hier!