PJ Masks - Transforming 2 in 1 Mobile HQ - Speelset

De PJ Masks zijn onderweg, de nacht in om de dag te redden met de PJ Masks Transforming 2 in 1 Mobile HQ.

Kinderen zullen het geweldig vinden om hun favoriete afleveringen na te spelen door het PJ Masks Headquarters om te toveren in de PJ Seeker. Als hoofdkwartier is het mobiele hoofdkwartier 1 meter lang en heeft vijf speelniveaus.

Kinderen kunnen de lichten en een geluidsbord op de vierde verdieping gebruiken om hun missie te vinden, net als de PJ Masks. Is het Romeo, Luna Girl of Night Ninja die deze keer onheil veroorzaken? Het is tijd om een ​​held te zijn. Gebruik de autolift om Gekko, Owlette en Catboy naar hun niveau van het hoofdkwartier te vervoeren; elk niveau heeft een drop-down ramp. Ga de nacht in met Owlette`s drop-down fly-pad.

Perfect om op te stijgen en te landen, deze compacte oprit maakt het gemakkelijk om de nachtelijke schurken vanuit de lucht te spotten. Het tweede niveau heeft een drop-down ramp voor wanneer de PJ-maskers een snelle achtervolging in de Cat-Car moeten maken.

Kinderen zullen het geweldig vinden om de helling uit te trekken en Catboy snel de nacht in te sturen om Romeo te verslaan. Gekko kan de nacht in glippen om de dag te redden met zijn uitgangshelling op de begane grond en onopgemerkt zwemmen om de schurken te vangen. Breng de Nighttime Baddies terug naar het Hoofdkwartier en gebruik de opklapbare ladder om ze in kooien te plaatsen. Verander het hoofdkwartier in de Seeker door elke helling op te vouwen en de speelset op de wielen te plaatsen.

De wielen van de Mobile HQ rollen echt, en kinderen zullen het heerlijk vinden om weg te rijden om de nacht te redden met de PJ Masks. De PJ Masks 2 in 1 Mobile HQ biedt plaats aan maximaal drie PJ Masks-voertuigen in Seeker-vorm. De PJ Masks 2 in 1 Mobile HQ omvat een gelede Catboy-figuur en een Cat-Car; alle andere voertuigen en figuren worden apart verkocht. Vereist 2 x AAA-batterijen (inbegrepen). Vanaf 3 jaar.

• EAN Barcode : 8056379100621

Pj Masks

Inhoud PJ Masks - Transforming 2 in 1 Mobile HQ - Speelset