Phantom 4 Cinema Shutter (ND16,ND32,ND64)

Polar Pro DJI Phantom 4 Cinema Series Shutter ND Filters
De Cinema Series filters van Polar Pro zijn bedoeld voor fotografen en filmers die op zoek zijn naar de beste kwaliteit! De Cinema grijsfilters zijn gemaakt van de beste kwaliteit glas: Ultra High Definition glas met meerdere coatings. Dit zorgt voor de scherpste beelden gemaakt met de DJI Phantom 4 drone. De frames zijn gemaakt van lichtgewicht aluminium. Met de Polar Pro Cinema series grijsfilters voor DJI Phantom maak je foto- en video-opnames van hoge kwaliteit!

Set met 3 grijsfilters: ND16 / ND32 / ND64
De Cinema Series Shutter is een set die bestaat uit 3 grijsfilters. Grijsfilters voorkomen overbelichting van beelden en zorgen ervoor dat je kunt spelen met (langere) sluitertijden, diafragma en framerate. Het ND16 filter neemt 4 stops licht weg. Hiermee is dit filter zeer geschikt voor half-bewolkte dagen. Het ND32 filter neemt 5 stops licht weg en is daarmee zeer geschikt voor heldere dagen. Ook wanneer de zon volop schijnt, kun je hiermee vanuit de lucht prachtige beelden schieten die niet overbelicht zijn. Het ND64 is een donker filter en neem maar liefst 6 stops licht weg; hij laat dus maar 1/64 van het licht door! Dit filter is voor gebruik op heldere dagen, wanneer je opnames maakt van grote, lichte oppervlakken zoals sneeuw, water of zandvlaktes. Samen zijn de filters een echte must-have voor de drone-vlieger die professionele opnames wil maken met een DJI Phantom 4 drone.

• EAN Barcode : 850454006796

Polar Pro

Inhoud Phantom 4 Cinema Shutter (ND16,ND32,ND64)