Plaats een Review

Programmeer en Robotica experimenteer set

Programmeer en Robotica experimenteer set

Thames & Thames: Programmeer en Robotica set

Met deze set Bouw en Programmeer robots kunnen kinderen vanaf 4 jaar de eerste ervaring opdoen met het programmeren van robots. Een erg educatieve set die veel op scholen wordt toegepast maar natuurlijk ook thuis goed toepasbaar is.

Leer programmeren op een speelse wijze.

Ontmoet Sammy. Deze schattige kleine boterham met pindakaas en jam is eigenlijk een robot die codeerprincipes en -vaardigheden aan kinderen vanaf 4 jaar leert.

Je hebt geen tablet, smartphone of computer nodig om deze robot te programmeren; programma`s worden gemaakt door simpelweg een reeks fysieke codekaarten op te stellen.

Terwijl de robot over de codekaarten rijdt, leest een OID optische scanner aan de onderkant van de robot de codekaarten één voor één en laadt het programma.

Plaats de robot vervolgens op een raster gemaakt van kaarten, en de robot voert het programma uit.

Je kunt de robot programmeren om in verschillende richtingen te bewegen, zijn output-versnelling activeren, zijn LED oplichten, geluiden afspelen en reageren op verschillende functiekaarten.

Het geïntegreerde uitgangsmateriaal maakt het mogelijk om eenvoudige robot creaties te bouwen met armen of andere bewegende delen die reageren volgens de instructies van het programma.

Deze robot set leert ook fysische engineering en probleemoplossend vermogen door middel van een reeks lessen bouwen en coderen.

De 30 lessen (Engels) zijn afgestemd op de standaarden voor computerwetenschappelijk onderwijs ontwikkeld door de Computer Science Teachers Association (CSTA) en de International Society for Technology (ISTE) Education, evenals cursussen van Code.org.

De voortgang van de lessen in complexiteit door de geïllustreerde handleiding, waardoor de set geschikt is voor een kind van maximaal vier jaar met hulp van een volwassene en zo oud als acht jaar.

De lessen behandelen deze zes sleutelgebieden bij het coderen: rangschikken, loops, events, voorwaarden, functies en variables.

Naast Sammy zijn er nog vijf andere verhalen, elk met een reeks modelbouw- en codeeruitdagingen en bijbehorende lessen: een muis beweegt door een doolhof om kaas te vinden; een pinguïn dwaalt rond een dierentuin; een voetbalspeler beweegt een bal in het doel; een brandweerwagen steekt een vuur aan; en een fabrieksrobot voert taken uit in een fabrieksscène.

Een geïllustreerde handleiding met 64 pagina’s in kleur toont gebruikers de codeerlessen en de montage van de verschillende modellen.

Lessen

Bevat 108 code kaarten
6 thema verhalen
30 lessen/ experimenten
4 rekenlessen

Bijzonderheden

Leeftijd: vanaf 4 jaar
Doos: 43 cm x 10 cm x 29 cm.
Bevat 417 onderdelen
Bevat rijk geïllustreerde Bouwinstructie 64 pagina’s (Engels)
Benodigde batterijen: 3x AA 1,5 Volt type AA/LR6 (niet meegeleverd)
Geproduceerd door Gigo

  • EAN Barcode : 7445911553574
Goedkoopst bij
logo Bol.com

€ 124.95

Webshop Prijs Kopen
Bol.com
3
€124.95
Thames & Thames: Programmeer en Robotica set

Met deze set Bouw en Programmeer robots kunnen kinderen vanaf 4 jaar de eerste ervaring opdoen met het programmeren van robots. Een erg educatieve set die veel op scholen wordt toegepast maar natuurlijk ook thuis goed toepasbaar is.

Leer programmeren op een speelse wijze.

Ontmoet Sammy. Deze schattige kleine boterham met pindakaas en jam is eigenlijk een robot die codeerprincipes en -vaardigheden aan kinderen vanaf 4 jaar leert.

Je hebt geen tablet, smartphone of computer nodig om deze robot te programmeren; programma`s worden gemaakt door simpelweg een reeks fysieke codekaarten op te stellen.

Terwijl de robot over de codekaarten rijdt, leest een OID optische scanner aan de onderkant van de robot de codekaarten één voor één en laadt het programma.

Plaats de robot vervolgens op een raster gemaakt van kaarten, en de robot voert het programma uit.

Je kunt de robot programmeren om in verschillende richtingen te bewegen, zijn output-versnelling activeren, zijn LED oplichten, geluiden afspelen en reageren op verschillende functiekaarten.

Het geïntegreerde uitgangsmateriaal maakt het mogelijk om eenvoudige robot creaties te bouwen met armen of andere bewegende delen die reageren volgens de instructies van het programma.

Deze robot set leert ook fysische engineering en probleemoplossend vermogen door middel van een reeks lessen bouwen en coderen.

De 30 lessen (Engels) zijn afgestemd op de standaarden voor computerwetenschappelijk onderwijs ontwikkeld door de Computer Science Teachers Association (CSTA) en de International Society for Technology (ISTE) Education, evenals cursussen van Code.org.

De voortgang van de lessen in complexiteit door de geïllustreerde handleiding, waardoor de set geschikt is voor een kind van maximaal vier jaar met hulp van een volwassene en zo oud als acht jaar.

De lessen behandelen deze zes sleutelgebieden bij het coderen: rangschikken, loops, events, voorwaarden, functies en variables.

Naast Sammy zijn er nog vijf andere verhalen, elk met een reeks modelbouw- en codeeruitdagingen en bijbehorende lessen: een muis beweegt door een doolhof om kaas te vinden; een pinguïn dwaalt rond een dierentuin; een voetbalspeler beweegt een bal in het doel; een brandweerwagen steekt een vuur aan; en een fabrieksrobot voert taken uit in een fabrieksscène.

Een geïllustreerde handleiding met 64 pagina’s in kleur toont gebruikers de codeerlessen en de montage van de verschillende modellen.

Lessen

Bevat 108 code kaarten
6 thema verhalen
30 lessen/ experimenten
4 rekenlessen

Bijzonderheden

Leeftijd: vanaf 4 jaar
Doos: 43 cm x 10 cm x 29 cm.
Bevat 417 onderdelen
Bevat rijk geïllustreerde Bouwinstructie 64 pagina’s (Engels)
Benodigde batterijen: 3x AA 1,5 Volt type AA/LR6 (niet meegeleverd)
Geproduceerd door Gigo
Merk

Thames en Kosmos

Inhoud Programmeer en Robotica experimenteer set
Introductie jaar 2020
Leeftijd
EAN 7445911553574
Sku 1968890
2022 - 1 - 1968890 Speelgoed vergelijken doe je hier!