Robotime - Orpheus - Muziek doos - Houten Muziekbox - Houten modelbouw - Modelbouw - DIY - Hout 3D puzzel - Houten 3D puzzel voor volwassenen - Vrije tijd - Educatief - Ontspanning - Tot rust komen - Houten puzzel

Robotime en de houten Orpheus

Zoek je een lief bedlampje met een zacht muziekje om bij in slaap te vallen? Misschien niet voor jezelf maar voor een kind? ROKR heeft het en jij gaat deze geweldige muziekdoos zelf in elkaar zetten! Orpheus is een vriendelijke robot en zijn uiterlijk is geïnspireerd op de mythe van Orpheus, waarover later meer. Deze steampunkrobot heeft een glazen koepel als hoofd, waarin een propeller mechanisch kan draaien. Uit zijn lijf steken her en der takjes en blaadjes. Van dit bouwpakket kun je de armen en benen bewegen, waardoor Orpheus kan zitten! Het muziekje gaat spelen als je de veer opwindt. Als je het ledlampje met de knop op zijn rug aandoet, dan geef je Orpheus zijn grote hart van goud.

3D-puzzel met een groot hart

Met meer dan 220 onderdelen en een afmeting van bijna 20 centimeter heeft Orpheus een moeilijkheidsgraad van 4 van 5 sterren. Een beginnende hobbybouwer doet er een dag over om hem in elkaar te zetten. De zes houten platen hebben met de laser voorgesneden puzzelstukken. Deze druk je eruit en zet ze voornamelijk met pen-en-gatverbindingen in elkaar. In tegenstelling tot de meeste bouwpakketten van ROKR krijg je bij deze bouwset een tube lijm bijgeleverd, om bijvoorbeeld de platen op zijn benen en armen te lijmen.

Geef Orpheus cadeau

Waarom heeft deze robot takjes uit zijn lijf groeien? En waarom dat grote hart? Orpheus was een supervriendelijke Griek met een groot hart. Hij maakte mooie muziek voor de dieren en bomen. Orpheus treurde om zijn overleden vrouw. Hij wilde haar terug en ging naar Hades van de onderwereld. Hij speelde muziek voor Hades en kreeg zijn vrouw terug, maar hij mocht niet omkijken in de onderwereld. Natuurlijk keek Orpheus toch om en Hades pikte zijn vrouw voor altijd in. Nu snap je alles over het grote hart van Orpheus de robot en waarom er takjes uit zijn lijf groeien.

Muziekdozen heb je in verschillende modellen en ontwerpen. Maar de Robotime Steampunk Houten Muziekdozen zijn wel heel bijzonder. Ze zijn helemaal van hout gemaakt. Je hoeft alleen alle onderdelen in elkaar te zetten en je kunt genieten leuke melodieën. De Muziekdoos is verkrijgbaar in verschillende originele ontwerpen met diverse melodieën. De muziekdozen zijn ontworpen en vervaardigd door Robotime.

Orpheus

Volgens de oude Griekse religie en mythe is Orpheus een legendarische muzikant, dichter en profeet. Orpheus is vooral bekend om zijn vermogen alle levende wezens en zelfs stenen te charmeren met zijn muziek. Hij is een van de belangrijkste figuren in de klassieke mythologie in de westerse cultuur en je kunt hem nu ook in je eigen huis hebben. Tenminste, een houten versie van hem. Hij zingt `Can`t take my eyes off you` en je zult absoluut niet in staat zijn om zijn charme te weerstaan.

Kenmerken
- Lasergesneden voor meer verfijnde details en meer realistische scenario`s
- Inclusief stap-voor-stap Engelse instructies
- Aantal onderdelen: 221
- Opwindbaar
- Muziekdoos beweegt
- Melodie: Can`t take my eyes off you

Product informatie
- Product: Robotime Orpheus AM601 - Houten Modelbouw - Muziekdoos - Steampunk - DIY
- Materiaal: Multiplex, Kunststof, Staal
- Afmetingen: L 9,2 x B 15 x H 18,5 cm
- Kleur: Natuurlijk hout
- Verpakking: Cadeau verpakking
- Afmetingen verpakking: L 19,3 x B 7,5 x H 27 cm
- Gewicht verpakking: 595 gram
- Merk: Robotime

• EAN Barcode : 6095839817893
Robotime en de houten Orpheus

3D-puzzel met een groot hart

Geef Orpheus cadeau

Orpheus

Kenmerken
- Aantal onderdelen: 221
- Opwindbaar
- Muziekdoos beweegt
- Melodie: Can`t take my eyes off you

Product informatie
- Afmetingen: L 9,2 x B 15 x H 18,5 cm
- Kleur: Natuurlijk hout
- Verpakking: Cadeau verpakking
- Gewicht verpakking: 595 gram
- Merk: Robotime

Robotime

Inhoud Robotime - Orpheus - Muziek doos - Houten Muziekbox - Houten modelbouw - Modelbouw - DIY - Hout 3D puzzel - Houten 3D puzzel voor volwassenen - Vrije tijd - Educatief - Ontspanning - Tot rust komen - Houten puzzel
EAN 6095839817893
Sku 4429879
2022 - 0 - 4429879 Speelgoed vergelijken doe je hier!