Plaats een Review

Service verlenen (E-learning cursus)

Service verlenen (E-learning cursus)

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met `service`. Maar wat er precies bij komt kijken, wat `goede service` is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open vragen dus. Via deze cursus krijg je in iets meer dan een kwartier op een rij gezet wat de voornaamste punten van service verlenen zijn, en vooral hoe jij op een zelfverzekerde manier daarmee kunt werken.

In de e-learning `Service verlenen` leer je kijken naar service als al het extra`s dat door jou als verkoper aan de klant geboden wordt. Al dat extra`s heeft diverse dimensies die stuk voor stuk op een overzichtelijke en praktische manier worden besproken in deze online training, zoals persoonlijke en niet-persoonlijke service, voor- en nazorg, en het werken met regels. Ondertussen worden ook de voornaamste begrippen besproken en uitgelegd die voor de verkoopmedewerker onder service aan de klant, zoals korting, aanbetaling en verschillende betalingsvormen. Leuk om een nieuwe baan mee te beginnen! Maar misschien ook aardig om jouw eigen - misschien wel jarenlang vertrouwde - stijl van service verlenen van een update te voorzien.


Duur

De e-learning `Service verlenen` duurt ongeveer 25 minuten.
Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 uur.


Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers; winkelmedewerkers. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Op de behoeften en verwachtingen van de `klant` richten.


Lesmaterialen:

De cursus `Service verlenen` bestaat uit:


  • VideoCollege (10 minuten)
  • E-Book
  • Begrippenlijst
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Leerjournaal
  • Samenvatting
  • Overzicht service
  • Aanbevolen aanpak

Toetsing

De cursus `Service verlenen` wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.


Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

  • EAN Barcode : 7091041901527
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met `service`. Maar wat er precies bij komt kijken, wat `goede service` is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open vragen dus. Via deze cursus krijg je in iets meer dan een kwartier op een rij gezet wat de voornaamste punten van service verlenen zijn, en vooral hoe jij op een zelfverzekerde manier daarmee kunt werken.

In de e-learning `Service verlenen` leer je kijken naar service als al het extra`s dat door jou als verkoper aan de klant geboden wordt. Al dat extra`s heeft diverse dimensies die stuk voor stuk op een overzichtelijke en praktische manier worden besproken in deze online training, zoals persoonlijke en niet-persoonlijke service, voor- en nazorg, en het werken met regels. Ondertussen worden ook de voornaamste begrippen besproken en uitgelegd die voor de verkoopmedewerker onder service aan de klant, zoals korting, aanbetaling en verschillende betalingsvormen. Leuk om een nieuwe baan mee te beginnen! Maar misschien ook aardig om jouw eigen - misschien wel jarenlang vertrouwde - stijl van service verlenen van een update te voorzien.


Duur

De e-learning `Service verlenen` duurt ongeveer 25 minuten.
Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 uur.


Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers; winkelmedewerkers. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Op de behoeften en verwachtingen van de `klant` richten.


Lesmaterialen:

De cursus `Service verlenen` bestaat uit:


  • VideoCollege (10 minuten)
  • E-Book
  • Begrippenlijst
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Leerjournaal
  • Samenvatting
  • Overzicht service
  • Aanbevolen aanpak

Toetsing

De cursus `Service verlenen` wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.


Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

Merk

icademy

Inhoud Service verlenen (E-learning cursus)
Introductie jaar 2018
Leeftijd
EAN 7091041901527
Sku 842591
2022 - 0 - 842591 Speelgoed vergelijken doe je hier!