Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!
Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met `service`. Maar wat er precies bij komt kijken, wat `goede service` is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open vragen dus. Via deze cursus krijg je in iets meer dan een kwartier op een rij gezet wat de voornaamste punten van service verlenen zijn, en vooral hoe jij op een zelfverzekerde manier daarmee kunt werken.
In de e-learning `Service verlenen` leer je kijken naar service als al het extra`s dat door jou als verkoper aan de klant geboden wordt. Al dat extra`s heeft diverse dimensies die stuk voor stuk op een overzichtelijke en praktische manier worden besproken in deze online training, zoals persoonlijke en niet-persoonlijke service, voor- en nazorg, en het werken met regels. Ondertussen worden ook de voornaamste begrippen besproken en uitgelegd die voor de verkoopmedewerker onder service aan de klant, zoals korting, aanbetaling en verschillende betalingsvormen. Leuk om een nieuwe baan mee te beginnen! Maar misschien ook aardig om jouw eigen - misschien wel jarenlang vertrouwde - stijl van service verlenen van een update te voorzien.
De e-learning `Service verlenen` duurt ongeveer 25 minuten.
Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 uur.
Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers; winkelmedewerkers. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Op de behoeften en verwachtingen van de `klant` richten.
De cursus `Service verlenen` bestaat uit:
De cursus `Service verlenen` wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.
Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.
Dit product is niet meer leverbaar. |
Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met `service`. Maar wat er precies bij komt kijken, wat `goede service` is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open vragen dus. Via deze cursus krijg je in iets meer dan een kwartier op een rij gezet wat de voornaamste punten van service verlenen zijn, en vooral hoe jij op een zelfverzekerde manier daarmee kunt werken.
In de e-learning `Service verlenen` leer je kijken naar service als al het extra`s dat door jou als verkoper aan de klant geboden wordt. Al dat extra`s heeft diverse dimensies die stuk voor stuk op een overzichtelijke en praktische manier worden besproken in deze online training, zoals persoonlijke en niet-persoonlijke service, voor- en nazorg, en het werken met regels. Ondertussen worden ook de voornaamste begrippen besproken en uitgelegd die voor de verkoopmedewerker onder service aan de klant, zoals korting, aanbetaling en verschillende betalingsvormen. Leuk om een nieuwe baan mee te beginnen! Maar misschien ook aardig om jouw eigen - misschien wel jarenlang vertrouwde - stijl van service verlenen van een update te voorzien.
De e-learning `Service verlenen` duurt ongeveer 25 minuten.
Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 uur.
Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers; winkelmedewerkers. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Op de behoeften en verwachtingen van de `klant` richten.
De cursus `Service verlenen` bestaat uit:
De cursus `Service verlenen` wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.
Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.
Merk | icademy |
Inhoud | Service verlenen (E-learning cursus) |
Introductie jaar | 2018 |
Leeftijd | |
EAN | 7091041901527 |
Sku | 842591 |