• Handgemaakt opvouwbaar bordspel sluit de doos met negen cijfers. Geweldig voor alle leeftijden.

• Shut the box spel – Jaques mooie geschenkverpakking. Luxe Baize Lined Tray - Uitstekend voor een geweldig spel.

• De massief hardhouten Jaques Shut the Box wordt compleet geleverd met houten dobbelstenen en vol spelregels.

• Houten spellen voor volwassenen - Fantastisch educatief spel Geweldig spel voor kinderen om gemakkelijk te leren tellen.

• Kwaliteit gegarandeerd - Koop bij Jaques uit Londen - beste kwaliteit sinds 1795.

Product beschrijving

Een massief houten dobbelspel bestaande uit negen cijfers. Dit populaire familiespel is nu verkrijgbaar in een negen genummerde versie. Een geweldige manier om kinderen ook met wiskunde te helpen! Volledige instructies zijn opgenomen in deze zeer populaire set. Shut the Box, een oude favoriet in de pub, gebruikt twee dobbelstenen en een speciaal houten bord. Dit bord heeft de nummers 1-9 op een rij, elk met een scharnier of schuifdeksel. Een twist omvat het gooien en sluiten van de dobbelstenen, of het afdekken van een nummer of een paar nummers bij elke worp. De beurt eindigt wanneer er geen getallen kunnen worden gedekt bij het werpen van de dobbelstenen, op welk punt de totale som van de speler wordt berekend. Het hoogste doel is om alle nummers volledig te dekken of de koffer te raken! wat resulteert in de best mogelijke score van nul. Trakteer uw gezin deze kerst op een Jaques 9 Number Shut The Box Dice-spel!

• EAN Barcode : 9502278817997

Over dit artikel

Product beschrijving