Zijn jouw kinderen dol op archeologie? Dan zit je met de ToyzCreative Dinosaurusopgravingen set gegarandeerd goed! Graaf naar eeuwenoude fossielen en ontdek verloren dinosaurussen in 5 verschillende kalksteen fossielen. Ga aan de slag met hamer en beitel en ontdek welke dinosaurusen diep verborgen zitten…

Urenlang opgraven en plezier
Veel jongens en meisjes zijn dol op oude dinosaurussen. Van een T-rex in een ei tot een Triceratops, met de Dinosaurusopgravingen set van ToyzCreative zijn kinderen verzekerd van urenlang speelplezier. De fossielen zitten verborgen in speciale kalkzandsteen vormen die niet snel afbreken en waar kinderen eenvoudig mee aan de slag kunnen.

5-in-1 set
Deze Dinosaurusopgravingen set bevat maar liefst 5 verschillende vormen. Diep in elk van deze kalksteenvormen zit een geheim fossiel verstopt die kinderen kunnen opgraven met behulp van een hamer en beitel. Na al het hakken veeg je het stof makkelijk weg met het afstof kwastje en komt je fossiel langzaam tevoorschijn. Na al het bikken en hakken ruim je de restjes makkelijk op. Wel zo fijn voor de ouders!

Creatief en educatief
Kinderen vinden fossielen ontdekken niet alleen heel leuk, het is ook nog eens educatief! Het ontwikkelt namelijk de motorieke vaardigheden en het onderzoekend vermogen van kinderen.

Leuk voor kinderen, handig voor ouders

• Veel verschillende vormen en fossielen
  • Niet schadelijk voor kinderen
  • Inclusief beitel en hamer
  • Geen troep achteraf

Gaat lang mee en ruimt snel op
De vormen zijn gemaakt van speciaal kalkzandsteen dat lang meegaat en waar geen harde stukjes van afbrokkelen. Zo kunnen kinderen snel beginnen en heb jij als ouder een gerust hart. Alles wat jouw kinderen nodig hebben om aan de slag te gaan, zit in de Dinosaurusopgravingen set! En dankzij de handige doos kan deze overal mee naar toe worden genomen.

Inhoud Dinosaurusopgravingen set

• 5 kalksteen vormen
  • 5 verschillende dinosaurus fossielen
  • 1 hamer en beitel
  • 1 afstof kwastje

Klaar voor de start?
Ben jij klaar om je archeologie avontuur te beginnen? Bestel nu en ontdek verloren dinosaurussen! Van T-rex tot Velociraptor, alles zit verborgen in de Dinosaurusopgravingen set van ToyzCreative!

• EAN Barcode : 8719327473696

• 1 hamer en beitel
  • 1 afstof kwastje

Klaar voor de start?

ToyCreative

Inhoud ToyzCreative Fossielen Opgraven - Uitgestorven Dinosaurussen - 5 Verschillende Opgravingen - Met Hamer & Beitel - Experimenteerset
Introductie jaar 2022
EAN 8719327473696
2022 - 0 - 3945450 Speelgoed vergelijken doe je hier!