auna Pocket Rocker Karaoke-CD-speler Sing-A-Long - Karaoke-installatie met geïntegreerde stereoluidsprekers - 2 x microfoon - op batterijen

De auna Pocket Rocker is een leuk karaoke-systeem dat, dankzij het design, de harten verovert. Voor het afspelen van muziek heeft het apparaat geïntegreerde stereoluidsprekers en een aan de voorkant ingebouwd CD-speler, met herhaalfunctie, programmeerbare afspeelvolgorde en een LED-display. Als echte Karaoke-CD-speler treedt het apparaat op met twee dynamische microfoons, flexibele spiraalkabel en afzonderlijke volumeregelaars. De functionaliteit en het voor de doelgroep ontwikkelde desing maakt dat de auna Pocket Rocker interessant is als begininstallatie. De afgeronde behuizing heeft helemaal geen scherpe kanten of uitstekende onderdelen om verwondingen te voorkomen. Met de ergonomische draaggreep aan de bovenkant kan de auna Pocket Rocker van A naar B en weer terug gebracht worden. Twee dynamische handmicrofoons zijn bij de levering inbegrepen en hierdoor kan na het uitpakken direct gemusiceerd worden.

• EAN Barcode : 4260435915775

Auna

Inhoud auna Pocket Rocker Karaoke-CD-speler Sing-A-Long - Karaoke-installatie met geïntegreerde stereoluidsprekers - 2 x microfoon - op batterijen