relaxdays grijpmachine snoep - candy grabber kinderen - kermis - snoepmachine - met muziek

Met de candy grabber ongelooflijk veel plezier voor zowel kinderen als volwassenen. Vul de grijpmachine met snoepjes, sleutelhangers of andere kleine prijzen. Nu kan de pret beginnen. Plaats een munt in de gleuf en probeer binnen 60 seconden een prijs te grijpen. Nostalgische kermis muziek begeleidt je en geeft tevens de speeltijd aan. Breng je grijper met de buit binnen de tijd boven de uitvoerlade, dan is een applaus te horen. De speelautomaat voor snoepgoed is een geweldig cadeau voor kinderen. Maar ook volwassenen genieten van de candy grabber. Candy grabber in detail • Afmeting H x B x D: ca. 35 x 26 x 19,5 cm • Gewicht: ca. 1,4 g • Batterij: 3 x D, (niet inbegrepen) • Materiaal: Kunststof • Kleur: rood, grijs Grijpmachine voor snoepgoed • 60 seconden-speeltijd • 3 joystick voor links / rechts, vooruit/achteruit, omhoog/omlaag • Met kermis muziek • Voor prijzen tot 4 x 4 cm • Perfect voor snoepjes en verpakte chocolade • Ideaal geschenk voor jong en oud Leveromvang • 1 x candy grabber • 24 x munten • Handleiding in het Engels • Decoratie is bij de levering niet inbegrepen

• EAN Barcode : 4052025210120

Relaxdays

Inhoud relaxdays grijpmachine snoep - candy grabber kinderen - kermis - snoepmachine - met muziek